سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: مس کرمان در ورزشگاه خانگی خود تیم گردن کلفتی است و به حریفانش باج نمی‌دهد.

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: مس کرمان در ورزشگاه خانگی خود تیم گردن کلفتی است و به حریفانش باج نمی‌دهد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، مجتبی حسینی در نشست خبری پیش از دیدار پیکان مقابل مس کرمان در هفته دوم لیگ برتر فوتبال، گفت: خیلی خوشحالم دوباره در خدمت مردم کرمان هستم. حضور تیم مس در لیگ برتر را تبریک می‌گویم. امسال لیگ سختی است و تقریبا ۱۶ تیم برای حضور در بیست‌ودومین دوره لیگ برتر تدارک خوبی دیده‌اند، بنابراین همه بازی‌ها سخت است. در هفته‌های اول تیم‌هایی موفق هستند که کمتر اشتباه کنند و بی‌تجربگی نکنند. اشتباهات فردی در بازی‌های اوایل فصل تأثیرگذار است و هر تیمی از موقعیت‌هایش استفاده کند، موفق خواهد بود.

وی در مورد اینکه برای دومین هفته متوالی با تیمی بازی دارید که مثل ملوان انزلی به تازگی از لیگ دسته اول به لیگ برتر آمده، گفت: لیگ دوره‌ای است و اعتقادی به قرعه‌کشی ندارم. همه تیم‌ها باید با هم بازی کنند و بازی کردن برابر تیم‌هایی که صعود کرده‌اند، سخت‌تر است چون بازیکنان‌شان انگیزه زیادی دارند تا خودشان را نشان دهند. اگر امروز دیده باشید، ملوان جلوی استقلال بازی خوبی انجام داد و فقط اسیر بی‌تجربگی شد. مس در ورزشگاه باهنر گردن کلفت بوده و کمتر به حریفانش باج داده است.

سرمربی پیکان درباره محروم و مصدومان تیمش برای بازی فردا تصریح کرد: یک بازیکن مصدوم داریم اما بازی دوم است و محرومی نداریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.