سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تأکید کرد، تغییرات این تیم در جهت بهبود شرایط حاکم بر آن خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تأکید کرد، تغییرات این تیم در جهت بهبود شرایط حاکم بر آن خواهد بود. به گزارش خبرگزاری تسنیم، رضا پرکاس در نشست خبری پیش از دیدار خانگی تیمش مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: ما هفته دوم را در پیش داریم که میزبان هم هستیم و با توجه به نتیجه‌ای که در نیمه اول گرفتیم ما خودمان را آماده می‌کنیم که این روند پیشرفت را ادامه دهیم. در ابتدای فصل خیلی برای تیم‌ها مهم است که حداکثر امتیازات را جمع کنند، چون به مرور زمان تیم‌ها از هم شناخت پیدا می‌کنند و کار سخت می‌شود.

وی در پاسخ به این سؤال که برای بازی فردا بازیکن مصدومی دارید که شرایط حضور در میدان را نداشته باشد، گفت: بازیکن مصدومی که به طور قطع به بازی فردا نمی‌رسد، حسن بیت‌سعید است. در بازی دوستانه برای دست بیت‌سعید مشکلی پیش آمد و از هفته بعد می‌تواند تمریناتش را شروع کند. به غیر از او همه بازیکنان در اختیار کادر فنی هستند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت در پاسخ به این سؤال که برخی صحبت‌ها مطرح شده است مبنی بر اینکه یکسری از بازیکنان مثل وکیا و جان‌افزار از تیم کنار گذاشته شدند و همچنین وضعیت بازیکنان خارجی به کجا رسید، خاطر نشان کرد: من ابتدا درباره شرایط بازیکنان خارجی بگویم که یکی از بازیکنان در ایران هست و کارهای ویزای کارش در حال انجام است و منتظر صدور ویزای او هستیم. کارهای ایفمارک این بازیکن انجام شده است و به محض اینکه ویزای کار او صادر شود، کارت بازی‌اش هم صادر می‌شود. این بازیکن تاجیکستانی است و قطعاً به بازی فردا نمی‌رسد. بازیکن دیگر ما که مهاجم است و از آمریکای جنوبی، کارهای مربوط به حضورش در تیم ما انجام شده است و منتظر ویزای کار او هم هستیم که به تعطیلات ایام محرم خوردیم. متأسفانه خللی در انجام کارها پیش آمد که از عهده باشگاه خارج است، البته نمایندگان باشگاه بسیار فعال هستند و هواداران باید بدانند که ما تلاش می‌کنیم که مهاجم آمریکای جنوبی‌مان به بازی چهارم برسد.

پرکاس ادامه داد: یک روز پیش از بازی اول ما در لیگ، تغییراتی داشتیم و دو بازیکن را از لیست خارج کردیم. وکیا فردا روی نیمکت می‌نشیند. ما باید بدانیم که تا لحظه آخر نقل‌وانتقالات تغییرات داریم و همه تیم‌ها این شرایط را دارند و صنعت نفت مستثنی نیست. خیلی از تیم‌هایی که زودتر یارگیری را شروع کردند و حتی یکی از تیم‌های بزرگ باشگاه‌های ایران پنج بازیکن خودش را در لیست مازاد قرار داده است. به هر حال در تمرینات و بازی‌های دوستانه نمایش بازیکنان می‌تواند باعث شود تا مربی تصمیم به کنار گذاشتن آن بازیکن بگیرد و ما می‌خواهیم کمترین تغییر را داشته باشیم، ولی تغییرات ما هم قطعاً در جهت بهبود شرایط تیم است.

وی در پاسخ به این سؤال که «شناخت کافی از آلومینیوم اراک دارید؟»، تصریح کرد: از نظر من آنالیز بازی زیاد به بازی قبل نمی‌تواند بستگی داشته باشد. ما باید دو چیز را به‌صورت کلی مدنظر قرار دهیم، یکی خصوصیات بازیکنان است که برای مثال شریفات و قائدرحمتی و ... چه خصوصیاتی دارند. بعد از آن می‌گوییم که تفکرات کادر فنی آلومینیوم چیست و در زمان‌های مختلف بازی چگونه تغییر سیستم می‌دهد و اگر ما این دو موضوع را دقیق بشویم بسیار به ما کمک می‌دهد، چون اگر به بازی قبل نگاه کنیم ممکن است در این بازی کادر فنی این تیم تغییرات زیادی داشته باشد و ممکن است باعث شود ما سردرگم شویم. ما تمام بازی‌ها را کاملاً نگاه می‌کنیم و بعد از آن با توجه به آنالیز بازی به یک جمع‌بندی می‌رسیم که با چه سیستم و نگرشی بازی را شروع کنیم. امیدواریم فردا نکاتی را که به بازیکنان گفتیم استفاده کنند و حداکثر امتیاز را به دست بیاوریم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه فردا مقابل آلومینیوم هجومی بازی خواهند کرد، گفت: سیستم و فلسفه کاری ما نسبت به هر حریفی تغییر خواهد کرد، به هر جهت در اهواز ما میهمان بودیم و فولاد تیم بسیار خوبی بود. این تیم سه سال است که کادر فنی ثابتی دارد و امسال هم بازیکنان خوبی جذب کرده است. سیستم ما مقابل فولاد بسیار هوشمندانه بود و قطعاً در بازی فردا نگرش دیگری داشته و دوست داریم سه امتیاز را بگیریم و نیاز به بازی تهاجمی داریم و باید بسیار بسیار هوشمندانه و فشرده و با دوندگی بسیار زیاد بازی کنیم. اگر این نکات را در دستور کار قرار دهیم موقعیت گل به دست می‌آوریم و می‌توانیم با یک یا دو گل سه امتیاز را کسب کنیم. امیدواریم بازیکنان به تلاش‌شان ادامه دهند تا بهترین نتیجه را کسب کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.