مدافع تیم فوتبال ملوان بندر انزلی گفت که شاگردان مازیار زارع نباید امتیازات دیدارهای خانگی را از دست بدهند.

مدافع تیم فوتبال ملوان بندر انزلی گفت که شاگردان مازیار زارع نباید امتیازات دیدارهای خانگی را از دست بدهند. مصطفی نائیج‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، ضمن ابراز رضایت از پیوستن به ملوان بندر انزلی اظهار داشت: من چند پیشنهاد داشتم، اما در نهایت تصمیم گرفتم برای گذراندن خدمت سربازی راهی ملوان شوم. خیلی خوشحالم که به عضویت یک تیم قدیمی و ریشه‌دار درآمدم و امیدوارم روزهای خوبی را در ملوان تجربه کنم.

وی درباره شکست تیمش در هفته اول لیگ برتر برابر پیکان تصریح کرد: بازی بدی ارائه نکردیم و موقعیت گلزنی به دست آوردیم. در این مسابقه می‌توانستیم امتیاز بگیریم، اما آن شکست را فراموش کرده‌ایم و حالا به فکر آینده هستیم. اطمینان دارم شرایط تیم‌مان هفته به هفته بهتر می‌شود.

مدافع تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در مورد دیدار روز جمعه ملوانان مقابل استقلال در هفته دوم لیگ برتر به تسنیم گفت: استقلال تیمی قدرتمند است و نیازی به تعریف من ندارد،‌ اما ما هم ملوان هستیم و می‌خواهیم قدرت‌مان را در این بازی نشان دهیم. ملوان نباید در بازی‌های خانگی به سادگی امتیاز از دست بدهد و مطمئناً مقابل استقلال هم هدفی جز پیروزی نخواهیم داشت.

نائیج‌پور با اشاره به غیبت هواداران برابر استقلال خاطرنشان کرد: طرفداران ملوان دوست داشتند بعد از سال‌ها، چنین بازی مهمی را در ورزشگاه تماشا کنند و جای آنها خالی است. امیدوارم این فرصت هر چه زودتر نصیب ملوانی‌ها شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.