مدیرعامل مستعفی مس کرمان همچنان در ساختمان این باشگاه حاضر نمی‌شود.

مدیرعامل مستعفی مس کرمان همچنان در ساختمان این باشگاه حاضر نمی‌شود. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمد کهندل که در هفته‌های گذشته از مدیرعاملی باشگاه مس کرمان استعفا کرده بود، ظرف روزهای گذشته در این باشگاه و محل تمرینات تیم حاضر نشده است و به نظر می‌رسد بر کناره‌گیری خود پافشاری دارد.

مطابق اطلاعات دریافتی، شرکت ملی مس مبلغی را برای پرداخت قراردادهای امسال بازیکنان مس کرمان به حساب باشگاه واریز کرده بود که مدیران باشگاه معتقدند ۲۰ درصد از این رقم، به مبلغ تسویه نشده سال گذشته بازیکنان مربوط می‌شود و همین موضوع سبب ایجاد اختلاف شد.

کادر فنی مس کرمان در نظر دارد یک بازیکن اسکاتلندی و یک بازیکن برزیلی به تیم خود اضافه کند. مدیران باشگاه مس همچنان پیگیر این موضوع هستند تا این دو بازیکن را تا پیش از پایان نقل‌وانتقالات به ایران بیاورند.

نارنجی‌پوشان روز جمعه در هفته دوم لیگ برتر فوتبال، مقابل پیکان صف‌آرایی می‌کنند. ورزشگاه شهید باهنر کرمان که سال‌ها میزبان دیدارهای خانگی مس محسوب می‌شود‌، امسال با مشکل گیت ورودی مواجه است که با توجه به برگزاری بازی‌های لیگ برتر در غیاب تماشاگران، مشکلی برای میزبانی از رقبای شاگردان فرزاد حسین‌خانی نخواهد داشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.