در نخستین جلسه رسمی رسیدگی به اتهامات مدافع تیم فوتبال منچسترسیتی، جزئیاتی جدید از اتهامات نسبت داده شده به او افشا شده است.

در نخستین جلسه رسمی رسیدگی به اتهامات مدافع تیم فوتبال منچسترسیتی، جزئیاتی جدید از اتهامات نسبت داده شده به او افشا شده است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، پرونده قضایی بنجامین مندی دفاع چپ فرانسوی تیم فوتبال منچسترسیتی هر چه می‌گذرد، سنگین‌تر از قبل می‌شود.

طبق گزارش نشریه سان؛ مندی به ۱۰ مورد تجاوز و تعرض به ۷ زن مختلف در فاصله اکتبر ۲۰۱۸ تا آگوست ۲۰۲۱ متهم است و این در حالیست که در ابتدا تصور می‌شد که تعداد قربانیان این پرونده دو یا سه نفر باشند. مندی که منچسترسیتی سال ۲۰۱۷ برای خرید او ۵۲ میلیون پوند به موناکو پرداخت، به ۸ فقره تجاوز، یک فقره تعرض جنسی و یک مورد اقدام به تجاوز متهم است که البته منکر همه آنها شده است.

گویا مندی در ارتکاب این اعمال یک همدست ۴۰ ساله به نام لوئی ساها ماتوری داشته که او نیز به ۸ فقره تجاوز و ۴ مورد تعرض به ۸ زن مختلف متهم است.

چیزی که جنجال بیشتری درباره اتهامات مندی به وجود آورده، شیوه اجرای جرم بوده که نشریه سان از آن به عنوان «اتاق وحشت» یاد کرده است. طبق اعلام این نشریه، مندی و همدستش پس از شناسایی قربانیان خود در کلوب‌های شبانه و مکان‌های مشابه، با وعده پرداخت رقمی قابل توجه آنها را فریب داده و با استفاده از مشروبات الکلی آنها را از حالت عادی خارج می‌کردند تا متوجه اتفاقاتی که قرار است برای‌شان رخ دهد، نباشند؛ سپس آنها را به خانه بازیکن منچسترسیتی انتقال می‌دادند و در آنجا با تهدید و توسل به زور هدف شوم خود را اجرایی می‌کردند. در میان قربانیان افراد کم سن و سالی هم دیده می‌شوند که دو نفر آنها ۱۹ ساله و یکی دیگر ۲۱ ساله هستند.

مندی از زمان متهم شدنش در ماه آگوست سال گذشته ۱۳۴ روز در زندان بود و پس از آن به قید وثیقه آزاد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.