مدافع تیم فوتبال هوادار به اهمیت دو دیدار آتی این تیم در لیگ برتر اشاره کرد و گفت، آنها در این دو دیدار خانگی دنبال پیروزی هستند.

مدافع تیم فوتبال هوادار به اهمیت دو دیدار آتی این تیم در لیگ برتر اشاره کرد و گفت، آنها در این دو دیدار خانگی دنبال پیروزی هستند. فریبرز گرامی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره پیروزی تیمش برابر آلومینیوم اراک، گفت: در بازی‌های ابتدایی خصوصاً هفته اول تیم‌ها از هم شناختی ندارند و این موضوع کار را کمی سخت می‌کند. با این حال ما در این مسابقه خیلی خوب فوتبال بازی کردیم و حتی در ۵۳ دقیقه ابتدایی اجازه هیچ حرکتی به تیم حریف ندادیم، هر چند که آلومینیوم هم تا پایان مسابقه نتوانست موقعیتی جدی روی دروازه ما ایجاد کند.

مدافع تیم فوتبال هوادار در ادامه افزود: بعد از گلی که زدیم، هدف تیم حریف این بود که از توپ‌های بلند استفاده کند، ولی ما خیلی خوب از گلی که زدیم محافظت کردیم و یک نتیجه بسیار خوب در اراک گرفتیم. شکست دادن آلومینیوم برای ما بسیار شیرین بود، آنهم در شروع لیگ که باعث خواهد شد برای ادامه بازی‌ها روحیه‌ای عالی داشتیم باشیم.

وی در مورد بازی بعدی تیمش برابر نفت مسجدسلیمان هم تصریح کرد: ما دو بازی مهم در تهران داریم و باید برابر نفت مسجدسلیمان و صنعت نفت قرار بگیریم. دو بازی آینده برای ما سرنوشت‌ساز است و اگر بتوانیم بعد از هفته سوم هفت تا ۹ امتیاز داشته باشیم، عالی خواهد شد. ما تیم خوب و یکدستی داریم و تمام هدف‌مان این است که حتی بهتر از فصل گذشته نتیجه بگیریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.