پیشکسوت باشگاه پرسپولیس ابراز امیدواری کرد، مهاجم جدید سرخپوشان عملکردی متفاوت با بازیکنان خارجی قبلی این تیم داشته باشد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس ابراز امیدواری کرد، مهاجم جدید سرخپوشان عملکردی متفاوت با بازیکنان خارجی قبلی این تیم داشته باشد. فرشاد پیوس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره تساوی پرسپولیس برابر ذوب‌آهن در اصفهان، اظهار داشت: پرسپولیس از لحاظ فنی نمایش خوبی در این بازی داشت و جدا از اینکه چند موقعیت خوب را از دست داد، دو بار هم توپ را به تیر دروازه زد. پرسپولیس با بدشانسی سه امتیاز را نگرفت، ولی دیگر این بازی تمام شده و حالا بازیکنان و کادر فنی باید به فکر بازی با فولاد باشند که بازی بسیار مهمی است. پرسپولیس از همین ابتدا باید در کورس باشد و بعد از تساوی برابر ذوب‌آهن باید فولاد را در خانه‌اش شکست بدهد.

وی با تمجید از فولاد خوزستان خاطر نشان کرد: فولاد تیم منسجمی است که خیلی سخت گل می‌خورد. آنها تیمی سختکوش و دونده هستند و پرسپولیس بازی آسانی نخواهد داشت. البته پرسپولیس از لحاظ فنی از حریفش سرتر است و امیدوارم با انجام یک بازی خوب و استفاده از موقعیت‌های گلزنی، سه امتیاز این بازی مهم را بگیریم.

پیوس راجع به اضافه شدن مهاجم هلندی به پرسپولیس گفت: بازیکنی که در هلند، انگلیس و آلمان بازی کرده قطعاً بازیکن بدی نیست و امیدوارم شاهد درخشش لوکادیا در پرسپولیس باشیم. در سال‌های گذشته مهاجمان خارجی که به پرسپولیس آمدند مهاجمانی ضعیف و ناکارآمد بودند. امیدوارم این بار مهاجم خارجی به کمک پرسپولیس بیاید و با عملکرد خوبش هواداران را خوشحال کند.

مهاجم پیشین پرسپولیس در واکنش به صحبت‌های گل‌محمدی که گفته لوکادیا ۱۰۰ روز از شرایط بازی دور بوده است، تصریح کرد: اگر اینطور باشد، قطعاً لوکادیا برای رسیدن به اوج نیاز به زمان دارد. من امیدوارم او خیلی سریع آماده بازی شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.