مدافع چپ تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان مدعی شد این تیم با نمایش خود مقابل پرسپولیس نشان داده چه تیم قابلی است.

مدافع چپ تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان مدعی شد این تیم با نمایش خود مقابل پرسپولیس نشان داده چه تیم قابلی است. مسعود ابراهیم‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره تساوی بدون گل تیمش برابر پرسپولیس در اصفهان اظهار داشت: می‌دانستیم بازی سختی داریم، چون پرسپولیس از لحاظ فنی تیم خوبی است و نسبت به فصل گذشته هم خودش را تقویت کرده است. کادر فنی هر دو تیم از تفکرات یکدیگر شناخت داشتند و این بازی برای هر دو تیم سخت بود. ما با وجود ۱۰ نفره شدن نمایش خوبی داشتیم و نشان دادیم که تیم قابلی هستیم.

مدافع چپ تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در پاسخ به این پرسش که «قبول دارید در این بازی ذوب‌آهن خوش‌شانس بود؟»، تصریح کرد: ما ۱۰ نفره شدیم و این طبیعی بود که پرسپولیس جلو بکشد و چند موقعیت خوب ایجاد کند. اگر اخراجی نمی‌دادیم قطعاً کارمان راحت بود، ولی با این شرایطی که پیش آمد نتیجه خوبی گرفتیم.

وی با اشاره به بازی بعدی تیمش برابر تراکتور و تقابل با تیم سابق خود گفت: تراکتور امسال تیم خوبی است و بازی سختی در تبریز داریم. من سال‌ها در این تیم فوتبال بازی کردم و خاطرات خوبی از حضور در تراکتور دارم. البته همیشه دوست دارم بهترین بازی‌ام را برابر تراکتور انجام دهم و امیدوارم در این بازی هم نمایش خوبی داشته باشم. آنها با توجه به شکستی که در هفته اول داشتند، در این بازی به چیزی جز برد فکر نمی‌کنند، ولی ما هم دنبال برد هستیم و سه امتیاز را می‌خواهیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.