مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: جدایی اسدبیگی به لحاظ اخلاقی پسندیده نیست و امیدواریم کمیته‌های انضباطی و تعیین وضعیت نگذارند حقی از ذوب‌آهن اجحاف شود.

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: جدایی اسدبیگی به لحاظ اخلاقی پسندیده نیست و امیدواریم کمیته‌های انضباطی و تعیین وضعیت نگذارند حقی از ذوب‌آهن اجحاف شود. به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، حسین پاشایی در نشست خبری پیش از دیدار ذوب‌آهن مقابل پرسپولیس اظهار داشت: فردا با تیمی بازی داریم که همیشه جزو مدعیان اصلی قهرمانی بوده است. با توجه به اینکه پرسپولیس شاکله اصلی‌اش را حفظ و همین‌طور بازیکنان باکیفیت و ممتاز لیگ را جذب کرده است یک بازی سخت برای ما خواهد بود. تیم ما هم به لحاظ یارگیری، بازیکنان اصلی‌ فصل گذشته‌مان را توانستیم حفظ کنیم و در کنار آن یکسری بازیکنان باکیفیت جذب کردیم.

وی ادامه داد: روی نقاط ضعف و قوت پرسپولیس کار کردیم و تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم و بسیار مصمم و باانگیزه هستیم تا بتوانیم فردا در کنار یک بازی خوب سه امتیاز را هم کسب کنیم و یک استارت خوب در این فصل داشته باشیم. پرسپولیس یک تیم بسیار خوب و باشخصیت است که کادر فنی بسیار قوی هم دارد. با توجه به شناختی که همه از سرمربیان دو تیم دارند قطعاً یک بازی خیلی خوب و تاکتیکی را شاهد خواهیم بود.

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در پاسخ به این سؤال که پس از جدایی اسدبیگی، در پست هافبک دفاعی تصمیمی برای جذب بازیکن خواهند داشت یا خیر، گفت: درباره اسدبیگی باید توضیحاتی بدهم. به دو جنبه این مسئله می‌شود نگاه کرد، یکی جنبه حرفه‌ای‌گری است که مسئولان باشگاه ذوب‌آهن اینقدر پخته باشند که نگذارند بازیکن‌شان بدون قرارداد یک ماه تمرین کند. الان بازیکن تستی هم می‌آوریم اول می‌گوید با من قرارداد ببندید. معاونت حقوقی باشگاه پیگیر این مسئله هست و امیدواریم که کمیته‌های انضباطی و تعیین وضعیت به بهترین شکل رأی بدهند و حقی از ذوب‌آهن اجحاف نشود.

پاشایی در همین زمینه خاطرنشان کرد: از بُعد اخلاقی هم بخواهیم به این مسئله نگاه کنیم. اسدبیگی با ما یک ماه تمرین کرد و ما به خاطر حضور او، تمام گزینه‌هایی که می‌توانستیم به راحتی جذب کنیم رد کردیم و نخواستیم. این بازیکن حتی با ما در ایفمارک حاضر شد و کارش به لحاظ اخلاقی پسندیده نیست. ما متکی به فرد نیستیم و قطعاً بازیکنانی که داریم فراتر از اسدبیگی هستند و مطمئن هستیم که به راحتی و به خوبی در خط هافبک ما نقش ایفا می‌کنند.

وی در واکنش به این موضوع که شنیده می‌شود پس از جذب مهاجم خارجی پرسپولیس، ذوب‌آهن در پی جذب تمیروف است، تصریح کرد: ما با توجه به نیازمان نفراتی که می‌خواستیم، جذب کردیم. اگر تمیروف هم از سیستم پرسپولیس بیرون مانده است، من نمی‌توانم تکذیب کنم که دنبال او نبودیم. قطعاً در یک برهه‌ای دنبال مهاجم بودیم و تمیروف هم یکی از بازیکنانی بود که مدنظرمان بود، ولی الان تیم ما بسته شده است.

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در پاسخ به این پرسش که «در بازی فردا غیبت دو سرمربی می‌تواند تأثیرگذار باشد؟»، گفت: من درباره تیم خودمان صحبت می‌کنم. وجود تارتار در کنار زمین یک قوت قلب است برای تیم. البته تارتار در طول هفته تمام نکات را به بازیکنان گوشزد کرده و قطعاً برای بازی فردا تمام بازیکنان توجیه هستند و امیدوارم نبود سرمربی تیم کمترین تاثیر را در بازی فردا داشته باشد.

پاشایی در پاسخ به این سؤال که پس از جدایی خدابنده‌لو و اسدبیگی، باید فردا مقابل تیمی بازی کنند که خط هافبک پرقدرتی دارد، ذوب‌آهن چگونه می‌تواند تعادل را در خط هافبکش ایجاد کند، عنوان کرد: ما از لحاظ مالی قدرت برابری با خیلی از تیم‌ها را نداریم. بودجه‌هایی که یکسری از تیم‌ها در لیگ دارند قابل مقایسه با ما نیست، اما اینقدر توانایی فنی بازیکنان ما بالاست که بتوانیم این فاصله را با وجود بازیکنان باانگیزه رفع کنیم.

وی درباره حضور سرمربی تیم ملی در ورزشگاه فولادشهر و تماشای دیدار ذوب‌آهن - پرسپولیس خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ما نزدیک جام جهانی هستیم وجود سرمربی تیم ملی یک انگیزه خاصی به بازیکنان می‌دهد، به ویژه بازیکنانی که کمتر دیده می‌شوند. حالا بازیکنان پرسپولیس تقریباً هفته‌ای یک بار در تلویزیون دیده می‌شوند، ولی بازیکنان ذوب‌آهن احتیاج به دیده شدن دارند و فردا بهترین فرصت است که هم خودشان را به تماشاگران و هم سرمربی تیم ملی ثابت کنند. من امیدوارم که فردا که روز شروع لیگ است، شاهد یک لیگ پویا و سالم باشیم تا یک خروجی بسیار مفید در پایان فصل داشته باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.