کارلو آنچلوتی، سرمربی باتجربه رئال مادرید، می تواند در پایان فصل جاری به دومین سرمربی پرافتخار این باشگاه تبدیل شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ برتری برابر فرانکفورت باعث شد روزهای درخشان کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید در این باشگاه استمرار پیدا کند. او تا امروز مجموعا هشت جام در دو دوره حضورش در این باشگاه در یک دهه اخیر فتح کرده است. این سرمربی باتجربه قهرمانی در دو لیگ قهرمانان، دو سوپرجام اروپا و یک لالیگا، یک کوپا دل ری، یک جام باشگاه های جهان و یک سوپرجام اروپا را با این باشگاه اسپانیایی جشن گرفته و آمار فوق العاده ای را تا امروز به ثبت رسانده است.

کارلتو تنها در ۱۷۶ مسابقه این دستاورد بزرگ را به ثبت رسانده و میانگین فوق العاده هر ۲۲ بازی یک جام را در کارنامه دارد. در دوره اول حضور این سرمربی ایتالیایی در رئال مادرید، او در هر ۲۹.۷۵ دیدار یک عنوان قهرمانی را کسب کرده، اما در دوره دوم این رقم به شکل درخشانی کاهش یافته و به هر ۱۴.۲۵ بازی یک جام رسیده است. بدین ترتیب آنچلوتی در حال حاضر با مولونی با هشت جام قهرمانی برابری کرده و در حال حاضر لقب سومین سرمربی پرافتخار تاریخ رئال مادرید را به خود اختصاص داده است.

حالا فقط میگل مونیوز با ۱۴ قهرمانی و زین الدین زیدان با ۱۱ عنوان بالاتر از کارلتو قرار دارند و هدف بعدی این سرمربی ایتالیایی، رسیدن به رکورد زیزو و تصاحب رده دوم است. رئال مادرید در فصل جاری لالیگا، لیگ قهرمانان اروپا، سوپرجام اسپانیا، کوپا دل ری و جام باشگاه های جهان را در پیش دارد و حتی در همین فصل پیش رو نیز می تواند رتبه دوم را به خود اختصاص دهد.

یشتر بخوانید:

حضور کابوس هالک ایرانی در سریال محبوب/عکس جنجالی‌ترین ورزشکار ایران طلاق گرفت پیراهن شماره ۱۰ اتلتیکومادرید بر تن ایران!/عکس

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.