سرمربی تیم چوکای تالش که این تیم را به لیگ دسته اول رسانده است، گفت که مدیران شهرستان تالش به دنبال اضافه کردن بازیکن به چوکا بوده‌اند.

سرمربی تیم چوکای تالش که این تیم را به لیگ دسته اول رسانده است، گفت که مدیران شهرستان تالش به دنبال اضافه کردن بازیکن به چوکا بوده‌اند. حسن اشجاری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره جدایی خود از تیم فوتبال چوکای تالش اظهار داشت: من قراردادی با چوکا نداشتم که استعفا کنم. به ما گفتن تمرینات را شروع کن؛ ما مشکلات را حل می‌کنیم. با این حال نه قراردادهای سال گذشته را تسویه کردند، نه پاداش صعود را دادند و نه امکانات اولیه تمرین را در اختیار ما گذاشتند. کدام مربی بدون توپ و کاور کار می‌کند؟

وی با انتقاد از شرایط باشگاه چوکا بیان کرد: لیگ یک دو هفته دیگر آغاز می‌شود، اما نه با بازیکنان قرارداد بسته‌ایم، نه برای آنها خانه گرفته‌ایم و نه وضعیت تغذیه آنها مشخص است. معلوم می‌شود قبلاً با مربی مدنظر خودشان توافق کرده‌اند و با ما در رودربایستی صعود مانده بودند! بازیکنان لباس بازی دوستانه و تمرین ندارند؛ آیا با این وضعیت می‌شود تیمداری کرد؟

سرمربی پیشین چوکا با انتقاد از علی نامداری گفت: امسال هیچ خبری از مالک باشگاه نیست. یک روز به تمرین چوکا نرفتم و سرمربی تیم را معرفی کردند؛ این نشان می‌دهد همه چیز یک نقشه بوده و با ما در رودربایستی صعود مانده بودند. بودجه تیم به ۲۰ میلیارد رسیده بود که گفتند بیشتر از ۱۵ میلیارد تومان نداریم. به مالک باشگاه گفتم همه اعضای تیم تعهد می‌دهیم اگر ۷۰ درصد قراردادها پرداخت شود، ۳۰ درصد باقیمانده قراردادها را می‌بخشیم.

اشجاری ادعایی در خصوص سفارش مدیران تالش برای انتقال بازیکن به چوکا مطرح و تصریح کرد: من زیر بار سفارش مسئولان شهرستان و باشگاه نرفتم که می‌خواستند بازیکنانی به تیم قالب کنند. آنها می‌گفتند فلان بازیکن باید در تیم باشد یا اینکه پنج بازیکن را برای خالی شدن لیست کنار بگذارم که من نپذیرفتم. زمانی که سرمربی شهرداری آستارا بودم، یکی از مسئولان به من گفت که یک بازیکن باید در تیم باشد که قبول نکردم و شبانه اخراج شدم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا سهراب بختیاری‌زاده به‌عنوان سرمربی چوکا انتخاب شده یا خیر، بیان کرد: بختیاری‌زاده رفیق و بزرگ‌تر من است، اما اگر حاضر است با این شرایط در چوکا کار کند، باید بگویم بیکاری خیلی به مربیان ما فشار آورده است!

اشجاری در ادامه اظهار داشت: ما در شهر خودمان به احترام رفاقت و هواداران، از خیر برخی چیزها گذشتیم. در تمرینات پنج توپ داریم که همه آنها در یک دیدار دوستانه پنچر شد و مسابقه را ۱۰ بار قطع کردیم! برای تمرینات امسال تنها یک دست لباس و دو دست کاور گرفتیم که آن هم با سفارش من بود و هنوز پول آن را نداده‌اند. اگر بختیاری‌زاده با این شرایط کار می‌کند، واقعاً دمش گرم!

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.