تیم فوتبال اینتر مهاجم نوک ایتالیایی خود را به تیم سبزومشکی‌پوش ورزشگاه ماپی قرض داد.

تیم فوتبال اینتر مهاجم نوک ایتالیایی خود را به تیم سبزومشکی‌پوش ورزشگاه ماپی قرض داد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه ساسولو به صورت رسمی از عقد قرارداد با آندره‌آ پینامونتی مهاجم نوک تیم فوتبال اینتر خبر داد. این قرارداد قرضی است اما ساسولو در پایان فصل ملزم به خرید قطعی بازیکن در ازای ۲۰ میلیون یورو است.

بند خرید قرارداد پینامونتی با ساسولو اجباری است و سبزومشکی‌پوشان ورزشگاه ماپی در انتهای فصل با او قراردادی ۴ ساله خواهند بست.

طبق گزارش شبکه اسپورت ایتالیا؛ در این قرارداد هیچ گزینه‌ای برای اینتر جهت پس گرفتن پینامونتی گنجانده نشده است. در همین حال برخلاف خبرهایی اولیه، بند فسخ ۳۰ میلیون یورویی هم که قرار بود برای قرارداد پینامونتی با ساسولو در نظر گرفته شود، وجود ندارد.

پینامونتی ۲۳ ساله محصول آکادمی باشگاه اینتر است اما او در مدت حضورش در نراتزوری فرصت زیادی برای بازی به دست نیاورد و به صورت قرضی به تیم‌هایی مانند فروزینونه، جنوا و امپولی پیوست. او فصل گذشته به صورت قرضی در امپولی بازی کرد و در ۳۶ بازی‌اش برای این تیم در سری A سیزده گل به ثمر رساند. او امسال علاوه بر ساسولو، مشتریان دیگری مانند آتالانتا، مونتزا و سالرنیتانا هم داشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.