رئیس باشگاه رئال مادرید درخواست گروهی از طرفداران این تیم برای برگرداندن کریستیانو رونالدو به سانتیاگو برنابئو را به شیوه‌ای معنا‌دار رد کرد.

رئیس باشگاه رئال مادرید درخواست گروهی از طرفداران این تیم برای برگرداندن کریستیانو رونالدو به سانتیاگو برنابئو را به شیوه‌ای معنا‌دار رد کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه مارکا، از زمانی که بحث تمایل کریستیانو رونالدو به جدایی از منچستریونایتد به دلیل عدم حضور در لیگ قهرمانان اروپا مطرح شده، از باشگاه‌های بزرگ فراوانی به عنوان مقصد بعدی او نام برده شده که دو تیم شهر مادرید، رئال و بیشتر از آن اتلتیکو جزو آنها بوده‌اند.

با وجود اینکه این خود رونالدو بود که سال ۲۰۱۸ خواست از رئال مادرید برود و به یوونتوس ملحق شود، هنوز هم گروه زیادی از هواداران تیم پایتخت اسپانیا او را دوست دارند و معتقدند که مدیران باشگاه‌‌شان می‌توانند به این بازیکن فرصتی دوباره بدهند. فلورنتینو پرس رئیس باشگاه رئال مادرید اما چنین باوری ندارد.

پرس پس از پیروزی رئال مادرید برابر اینتراخت فرانکفورت در سوپرجام اروپا، در هتل محل اقامت رئالی‌ها با گروهی از هواداران مواجه شد که از قضا آنها هم در همان هتل اقامت داشتند. این هواداران خطاب به پرس گفتند:« رئیس، با کریستیانو قرارداد ببند».

پرس در پاسخ به هواداران گفت «با چه کسی قرارداد ببندم؟ با رونالدو؟ دوباره؟ با ۳۸ سال سن؟!» و در حالی می‌خندید به مسیر خود ادامه داد. به این ترتیب او با این پاسخ نشان داد که هیچ برنامه‌ای برای برگرداندن بهترین گلزن تاریخ رئال مادرید ندارد.

رئال مادرید پس از جدایی رونالدو، هم موفق به فتح لالیگا شد، هم چهاردهمین قهرمانی‌اش در لیگ قهرمانان را کسب کرد تا مشخص شود که راه بازگشت به دوران اوج را بدون این ستاره پرتغالی پیدا کرده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.