باشگاه گل‌گهر سیرجان در نامه‌ای به سازمان لیگ فوتبال ایران به برگزاری بازی خانگی بدون تماشاگر این تیم برابر تراکتور تبریز اعتراض کرد.

باشگاه گل‌گهر سیرجان در نامه‌ای به سازمان لیگ فوتبال ایران به برگزاری بازی خانگی بدون تماشاگر این تیم برابر تراکتور تبریز اعتراض کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از باشگاه گل‌گهر سیرجان، باشگاه گل‌گهر سیرجان در نامه‌ای رسمی به سازمان لیگ فوتبال ایران، اعتراض خود را به برگزاری بازی تیم‌های فوتبال گل‌گهر و تراکتور بدون حضور تماشاگران و هواداران خونگرم سیرجانی، اعلام کرد.

در بخشی از این نامه خطاب به سرپرست سازمان لیگ آمده است: نظر به الزام سازمان لیگ مبنی بر برگزاری مسابقات هفته اول لیگ‌برتر بدون حضور تماشاگران و با توجه به اینکه تصمیم فوق به منافع تیم‌های میزبان، لطماتی را وارد کرده است، لذا باشگاه فرهنگی ورزشی گل‌گهر سیرجان به عنوان یکی از تیم‌های میزبان هفته اول، مراتب اعتراض خود را اعلام داشته و به جد خواهان این است ترتیبی اتخاذ شود تا برای رعایت عدالت و جبران خسارت وارده، بازی‌های هفته اول دور برگشت نیز، بدون حضور تماشاگر برگزار شود.

لازم به ذکر است باشگاه گل‌گهر در فصل گذشته، بدون هیچ مشکلی فرایند بلیت‌فروشی الکترونیکی را انجام داده و در حال حاضر نیز با آمادگیِ کامل، مهیای حضور هواداران و تماشاگران عزیز در ورزشگاه اختصاصیِ گل‌گهر است.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )