سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت که بدون دلخوری از پرسپولیس جدا و به کادر فنی تیم نساجی پیوسته است.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت که بدون دلخوری از پرسپولیس جدا و به کادر فنی تیم نساجی پیوسته است. به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از اصفهان، حمید مطهری سرمربی تیم نساجی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل مس رفسنجان در هفته نخست لیگ برتر اظهار داشت: مس یک کادر قابل احترام، فنی و اخلاق‌مدار دارد و تیم قابل احترامی است و همیشه دنبال فوتبال بازی کردن هستند. مهمترین نکته این است که باید تمرکز خوبی از شروع بازی تا انتها داشته باشیم. شناخت کلی از مس داریم و می‌دانیم که نتایج خوبی گرفته‌اند و قابل احترام هستند. کار در هفته‌های اول سخت است، چون تیم‌ها ناشناخته هستند. باید سعی کنیم ایده‌هایمان را در بازی عملی کنیم تا موفق باشیم.

وی درباره اینکه گفته بود اگر ورزشگاه شهید وطنی آماده نشود، تیمش در هفته نخست حاضر نخواهد شد، عنوان کرد: صحبت‌های زیادی درباره میزبانی و ورزشگاه وطنی دارم، ولی الان با وضعیت موجود نمی‌خواهم صحبت کنم. احساس می‌کنم الان روی موضوع زیر نشویم، بهتر است. هفته سوم با ملوان بازی داریم و امیدوارم تا آن زمان ورزشگاه‌مان آماده شود.

سرمربی تیم فوتبال نساجی درباره اینکه به نظر می‌رسید با دلخوری از پرسپولیس جدا شده است و در نساجی به دنبال چه هدفی خواهد بود، گفت: نه، من واقعاً با دلخوری جدا نشدم. من در پرسپولیس بازی و مربیگری کردم و خیلی حرفه‌ای جدا شدم. ضمناً همیشه سعی میکنم انتخاب‌های حرفه‌ای داشته باشم. در این سال‌ها همیشه پیشنهاد سرمربیگری داشتم، ولی طبق اصول خودم و موضوعات دیگر این امر میسر نشده بود. این اتفاق امسال رخ داد و این هدف را دارم تا نسخه جدیدی از نساجی با فوتبال متفاوت، رو به جلو و قابل احترام ارائه بدهیم. نساجی هواداران پرشوری دارد و یکی از دلایل انتخابم همین هواداران بوده‌اند.

مطهری اضافه کرد: بازیکنان جوان و باتجربه خوبی داریم و از همه آنها تشکر می‌کنم. آنها بعد از قهرمانی در جام حذفی پیشنهادات خوبی داشتند، ولی ماندند تا سال خوبی را برای هواداران رقم بزنیم. بازیکنان جدید و البته ٣ بازیکنی که از پرسپولیس آوردیم هم پیشنهادات بهتری داشتند، ولی برای نام نساجی و در مراحل بعد به خاطر من به اینجا آمدند. نساجی مثل پرسپولیس بزرگ است و بچه‌های قدیمی و جدید تیم به حضور در این تیم افتخار می‌کنند.

سرمربی تیم فوتبال نساجی درباره احتمال تعلیق لیگ برتر و اینکه آیا این تیم موفق به حضور در یک قهرمانان آسیا خواهد شد یا نه؟ عنوان کرد: گفته شد که مجوز حرفه‌ای کسب شده است. ورزشگاه باید یکسری استانداردها داشته باشد. سعی می‌کنیم با فرمت جدیدی که AFC دارد، تیم قابل احترامی در آسیا باشیم.

وی درباره اینکه لیگ بدون حضور هواداران آغاز خواهد شد، گفت: حضور هواداران اتمسفر بازی را عوض می‌کند. نمی‌دانم این تصمیم به چه دلیل اتخاذ شده است، اما فوتبال بدون تماشاگر ماهیتش را از دست می‌دهد. در واقع مثل اکران بهترین فیلم سینمایی بدون بیننده است. فوتبال با تماشاگر زیباست و امیدوارم هرچه زودتر هواداران نساجی و دیگر تیم‌ها بتوانند به ورزشگاه بیایند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.