سرمربی تیم هوادار تهران گفت: همه دوست دارند شروع خوبی داشته باشند و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم.

سرمربی تیم هوادار تهران گفت: همه دوست دارند شروع خوبی داشته باشند و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم. به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از اراک، ساکت الهامی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: خیلی خوشحالم در شهر خوب اراک هستم. قبل از هر چیز امیدوارم عزاداری عزیزان مورد قبول واقع شده باشد. روز خبرنگار را هم تبریک می‌گویم. خوشحالیم در شروع فصل جدید با یک تیم خیلی خوب با کادر فنی منسجم بازی داریم. تیم‌ها در شرایطی هستند که کمتر نسبت به هم شناخت دارند، ولی شناختی که مربیان از هم دارند، می‌تواند به تیم‌ها کمک کنند.

وی ادامه داد: همه دوست دارند شروع خوبی داشته باشند و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم. آلومینیوم جزو تیم‌های خوب کشور است و جایگاه خوبی پیدا کرده است. دلیل این حرف من هم صعود این تیم به فینال جام حذفی فصل گذشته است و این تیم با شایستگی حتی می‌توانست قهرمان هم شود. به هر حال این شرایط برای آلومینیوم پیش نیامد و امیدوارم در ادامه راه موفق باشند. این را می‌دانم که فردا بازی سختی برای هر دو تیم است.

سرمربی تیم هوادار در واکنش به سوالی درباره محرومان و مصدومان تیمش گفت: بچه‌های ما همیشه آماده هستند و خدا را شکر همه شرایط خوبی دارند.

الهامی در واکنش به این موضوع که «فصل گذشته علیرغم اینکه یکی از موفق‌ترین مربیان لیگ بودید، حواشی در خصوص اخراج‌تان از نساجی و همچنین درگیری در اردوی پیش‌فصل ترکیه به وجود آمد»، عنوان کرد: در مورد نساجی اخراجی نبود و من جدا شدم. در اردوی ترکیه هم واقعاً چیزی نبود که آنقدر شلوغ شد. درباره نساجی چیزی ندارم بگویم، ولی در اردوی ترکیه چیز خاصی نبود. فقط صحبت بود که بیانیه یک مقدار کار را سخت کرد، وگرنه چیز خاصی نبود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.