سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در مورد کنار گذاشتن سیاوش یزدانی از فهرست تیمش توضیحاتی را ارائه کرد.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در مورد کنار گذاشتن سیاوش یزدانی از فهرست تیمش توضیحاتی را ارائه کرد. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مازیار زارع در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پیکان اظهار داشت: خیلی خوشحالم بعد از مدت‌ها در لیگ برتر حضور داریم، زیرا معتقدم ملوان متعلق به لیگ برتر بود و جایش کاملاً خالی بود. مطمئناً تیم‌ها شناخت زیادی از هم ندارند، چون تغییرات زیادی داشته‌اند. چیزی که از پیکان می‌دانیم این است که آنها تقریباً تیم خود را یکی دو سال است حفظ کرده‌اند و تیمی جوان و جنگنده هستند. ما هم به همراه پیکان جزو جوان‌ترین تیم‌ها هستیم با میانگین سنی پایین و فردا به زمین می‌رویم تا ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

وی در پاسخ به سؤالی درباره سیاوش یزدانی و اینکه او را در لیست مازاد تیمش قرار داده است، گفت: تمام آن چیزی که در موردش صحبت شده است، صحت دارد. فکر می‌کنم سیاوش تمرکز لازم را نداشت. من و مجموعه ملوان به فکر تیم و شهرمان هستیم. مطمئناً کار تیمی مهم است. امیدوارم کمک کنیم مشکل یزدانی حل شود و به چیزی که دوست دارد برسد. او با تمام احترامی که برایش قائلم در بین ما جایی ندارد، چون واقعاً تمرکز لازم را ندارد. یزدانی پیگیر مسائل خودش است، ولی من به فکر ملوان، کار تیمی و هر کسی که در اختیار تیم باشد هستم.

سرمربی تیم ملوان درباره آخرین وضعیت ورزشگاه انزلی و اینکه آیا این ورزشگاه به دیدار هفته بعد این تیم می‌رسد یا خیر، تصریح کرد: ورزشگاه که باید برسد؛ من حتی فکرش را هم نکردم بیرون انزلی بازی کنیم. ما باید در انزلی بازی کنیم، فکر می‌کنم مشکل خاصی هم نباشد. چمن ما یکی از بهترین چمن‌های ایران است. در جریان مشکلات مربوط به سکوها و چیزهای دیگر نیستم، ولی حتی فکر اینکه در انزلی بازی نکنیم برای ما سخت است. مطمئناً منتظر این هستیم که با استقلال در انزلی بازی کنیم.

زارع راجع به مشکلات مالی تیم ملوان بندر انزلی نیز یادآور شد: اتفاق خاصی نیفتاده است؛ در یک مقطع مسائلی بود ولی الان مشکل خاصی وجود ندارد. مطمئناً منتظر هستیم اتفاقات بهتری برای ملوان بیفتد، ولی در حال حاضر مشکل خاصی وجود ندارد و تمام تمرکز ما روی بازی فردا و بازی‌های آینده است.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )