سرمربی تیم فوتبال پیکان مدعی شد این تیم با وجود گران شدن فوتبال ایران در سال جاری با سیاست سال‌های اخیرش اقدام به جذب بازیکن کرده است.

سرمربی تیم فوتبال پیکان مدعی شد این تیم با وجود گران شدن فوتبال ایران در سال جاری با سیاست سال‌های اخیرش اقدام به جذب بازیکن کرده است. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سیدمجتبی حسینی در مورد دیدار پیکان مقابل ملوان در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار داشت: طی دوره آماده‌سازی سعی کردیم در پنج هفته تمرینات پیش‌فصل خوبی داشته باشیم. چند بازی تدارکاتی خوب هم انجام دادیم و ان‌شاءالله فردا با آمادگی خوبی مقابل تیم ملوان ظاهر شویم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا از نقل‌و‌انتقالات پیش‌فصل تیمش رضایت دارد یا خیر، گفت: ما ابتدا سعی کردیم بازیکنان فصل گذشته خودمان را حفظ کنیم، البته به جز سه چهار بازیکن که قراردادشان تمام شده بود و دوست داشتند به تیم‌های دیگر بروند. با توجه به بودجه و سیاستی که باشگاه پیکان دارد، سعی کردیم بازیکنانی را که می‌توانند به ما کمک کنند، جذب کنیم. ان‌شاءالله که بچه‌ها بتوانند جواب اعتماد ما را بدهند و فصل خوبی داشته باشیم.

سرمربی تیم پیکان در مورد اینکه تیمش بعد از دوران بدنسازی آیا آمادگی لازم برای شروع لیگ برتر را دارد، خاطر نشان کرد: به هر شکل بازی اول است و سختی خاص خودش را دارد. ما سعی کردیم تمرینات خوبی داشته باشیم و آماده بازی هستیم. امیدوارم در بازی اول شرایط جسمانی بچه‌ها خوب باشد. معمولاً بازی اول سخت است و اما و اگر در آن زیاد، ولی امیدوارم شرایط بچه‌های ما خوب باشد.

حسینی در واکنش به پرسشی درباره تغییرات مدیریتی جدید باشگاه پیکان توضیح داد: تغییرات در تیم‌های دولتی وجود دارد و ما زیاد وارد این مسائل نمی‌شویم. ما سعی می‌کنیم کار فنی خودمان را انجام دهیم. از مدیران قبلی تشکر می‌کنیم که حمایت کردند و به مدیران جدید هم خوش‌آمد می‌گوییم و امیدوارم در کارشان موفق باشند.

«فصل گذشته بازیکنان خوبی را به فوتبال ایران معرفی کردید. به طور کلی فلسفه شما به سمت بازیکنان‌سازی است یا در کنارش دنبال کسب جایگاه مناسب نیز هستید؟»، وی در پاسخ به طرح این سؤال تصریح کرد: باشگاهی مثل پیکان به‌خصوص در دو سه سال اخیر شرایط مالی‌اش به شکلی بوده است که نمی‌توانستیم به سمت بازیکنان گرانقیمت برویم. ما دو راه داریم؛ یا باید سراغ بازیکنان بااستعداد ارزان برویم و یا به سمت بازیکنان مسن که دوران اوج‌شان در فوتبال تمام شده است. ما سعی کردیم راه اول را برویم و به بازیکنان جوان اعتماد کنیم. در بحث نقل‌و‌انتقالات هم امسال فصلی بوده که بازیکنان و مربیان خارجی زیادی آمده‌اند. فوتبال ما امسال خیلی گران‌تر شده است، ولی تیم ما همان راه قبلی خودش را می‌رود. امیدوارم اعتمادمان به جوان‌ها به ما کمک کند و این بچه‌ها بتوانند رشد کرده و به تیم ما و فوتبال کشور خدمت کنند.

سرمربی تیم پیکان درباره تیم ملوان نیز اظهار داشت: خیلی بازی سختی است. ملوان یک تیم بااصالت و باریشه است و خیلی خوشحالم دوباره به سطح اول کشور بازگشته است. فکر می‌کنم خیلی بازی سختی باشد، چون ملوان تیمش را حفظ کرده است. من در لیگ دسته اول کار کردم. بالا آوردن تیم از لیگ یک به لیگ برتر خیلی سخت است. ملوان شاکله خودش را حفظ کرده است و فردا بازی بسیار سختی مقابل این تیم خواهیم داشت.

حسینی در پایان در مورد ورزشگاه میزبان دیدار پیکان - ملوان هم گفت: ما در همان ورزشگاه دستگردی بازی می‌کنیم، ولی به احتمال زیاد از هفته‌های بعد دنبال تغییر ورزشگاه خواهیم بود. ان‌شاءالله طلسم این ورزشگاه هم شکسته می‌شود ما که خیلی امیدواریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.