سرمربی پیشین تیم‌های اینتر و ناپولی معتقد است در بین تیم‌های مدعی ایتالیایی، یوونتوس و اینتر بهتر خود را تقویت کرده‌اند.

سرمربی پیشین تیم‌های اینتر و ناپولی معتقد است در بین تیم‌های مدعی ایتالیایی، یوونتوس و اینتر بهتر خود را تقویت کرده‌اند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، رافائل بنیتس که در دوران مربیگری‌اش هدایت تیم‌های اینتر و ناپولی را برعهده داشته، معتقد است تیم‌های اینتر و یوونتوس برای فصل جدید خودشان را به نسبت تیم‌های دیگر بهتر تقویت کرده‌اند. غول‌های شهر میلان در دو فصل گذشته به سلطه بانوی پیر بر سری A پایان دادند، به طوری که میلان با سرمربیگری استفانو پیولی فصل گذشته برای اولین بار در یک دهه گذشته فاتح اسکودتو شد و اینتر هم فصل قبل از آن با هدایت آنتونیو کونته پس از ۱۱ سال به قهرمانی سری A رسیده بود.

این سرمربی اسپانیایی در گفت‌وگو با روزنامه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت»، درباره اینکه کدام تیم‌های این فصل مدعی اصلی قهرمانی هستند، گفت: اینتر و یوونتوس از دید من در ردیف اول مدعیان قهرمانی هستند. سپس میلان است که ترکیب مستحکمی دارد. غیرممکن است که قهرمان را در نظر نگیریم، اما اینتر و یوونتوس در حال حاضر برتر هستند.

بنیتس ۶۲ ساله در ادامه اظهار داشت: از دید من خریدهای یوونتوس که بازیکنانی همچون دی‌ماریا و برمر هستند، ارزشمند هستند. همچنین باید نگاه‌مان به ناپولی باشد و رُم چقدر در نقل‌وانتقالات تاثیرگذار بوده است. فکر می‌کنم مورینیو با ورود بازیکنان جدید، وظیفه خوشایندی دارد که برای قهرمانی بجنگد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.