مهاجم ۳۳ ساله تیم فوتبال بارسلونا می‌گوید از حضور در این باشگاه خوشحال است.

مهاجم ۳۳ ساله تیم فوتبال بارسلونا می‌گوید از حضور در این باشگاه خوشحال است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، روبرت لواندوفسکی که اخیراً پس از کش‌وقوس‌های فراوان سرانجام در این تابستان به حضور هشت ساله‌اش در بایرن مونیخ پایان داد و با امضای قراردادی سه ساله به بارسلونا پیوست، در تازه‌ترین اظهارنظرش درباره احساسش درباره پیوستن به جمع کاتالان‌ها گفت: احساس می‌کنم یک بچه کوچک در یک اسباب‌بازی فروشی بزرگ هستم. بارسلونا شادی خالص است.

این مهاجم لهستانی درباره اینکه گفته می‌شود او به خاطر تلاش ناموفق باشگاه بایرن مونیخ برای جذب ارلینگ هالند از بوروسیا دورتموند ناراحت شد و به همین دلیل تصمیم به جدایی از این تیم گرفت، اظهار داشت: من مشکلی با این قضیه نداشتم. به این دلیل بایرن مونیخ را ترک کردم چون می‌خواستم رؤیایم تحقق یابد و آن پیوستن به بارسلونا بود.

دومین گلزن برتر تاریخ باشگاه بایرن مونیخ در ۳۷۵ بازی که ‌برای این تیم در تمامی رقابت‌ها به میدان رفت، ۳۴۴ گل به ثمر رساند. او با باواریایی‌ها هشت بار قهرمان بوندس‌لیگا، سه بار قهرمان جام حذفی و یک بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد. علاوه بر این او پنج فصل متوالی هم آقای گل بوندس‌لیگا لقب گرفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.