پیشکسوت آبی پوشان گفت: پیروزی بر سپاهان از این نظر برای استقلال اهمیت دارد که آنها برای دفاع از عنوان قهرمانی خود نیاز به شروعی طوفانی در لیگ دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، یکی از دیدارهای جذاب هفته اول رقابتهای لیگ برتر، بازی است که عصر روز جمعه بین دو تیم استقلال و سپاهان در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و طی این بازی قهرمان و تیم سوم فصل گذشته مقابل هم قرار خواهند گرفت.

ایوب اصغرخانی پیشکسوت آبی پوشان و مربی سازنده تیم‌های پایه در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص این بازی اظهار داشت: خوشحالم از اینکه استقلال و سپاهان از همین هفته اول تنور لیگ را داغ می‌کنند و باید این تقابل را به فال نیک گرفت و امید داشت لیگی که شروعش با یک بازی جذاب و حساس است، باید با همین روال هم ادامه داشته باشد.

پیشکسوت آبی پوشان تصریح کرد: هر دو تیم از مدعیان جدی قهرمانی برای این فصل هستند و لذا رقابت مستقیم بین آنها در جریان است. این را اضافه کنید به حساسیت همیشگی دیدارهای دو تیم در هر شرایطی که قرار داشته‌اند.

کارشناس فوتبال بیان داشت: استقلال تدارک خوبی برای این فصل داشته و پیش فرض ما این است که آنها با جدیت برای دفاع از عنوان قهرمانی خود کارشان را در فصل بیست و دوم آغاز می‌کنند و برای دفاع از عنوان قهرمانی چاره‌ای نیست جز یک شروع طوفانی و چه موقعیتی بهتر از اینکه آنها این شروع طوفانی را با تقابلی جذاب مقابل سپاهان داشته باشند. لذا این فرصت را خوش شانسی ساپینتو می‌دانم که می‌تواند لیگ را با پیروزی خانگی مقابل سپاهان آغاز کند.

وی افزود: هر دو تیم بازیکنان خوب و کادر فنی فوق‌العاده‌ای در اختیار دارند و این باعث بالا رفتن انتظار از دو تیم و ارائه دیداری با کیفیت بالای فنی می‌شود و امید است این انتظارات بالا در این بازی برآورده شود.

اصغرخانی در ادامه بیان داشت: امروز وقتی در خصوص استقلال صحبت می‌کنیم، به آنجا می‌رسیم که مهم‌ترین دغدغه سرمربی این تیم تراکم در خطوط مختلف و انتخاب از بین بهترین هاست و این اتفاقی است که کمتر در این تیم شاهد بودیم و روی دادن این اتفاق ممکن نبود مگر با تلاش شبانه روزی تیم مدیریت که در فصل نقل و انتقالات شاهد آن بودیم.

هافبک سابق آبی پوشان تاکید کرد: استقلال فصل گذشته تیم کاملی بود و با کسب بهترین نتایج ممکن قهرمان شد و در این فصل ضمن حفظ تقریبی شاکله تیمی، در خطوط مختلف تقویت گردید که انتظارات را برای تکرار قهرمانی بالاتر می‌برد. اما باوجود این انتظارات بالا از تیم، از نظر من نباید هواداران و رسانه‌های هواداری از همان روز و هفته اول به تیم و سرمربی فشار مضاعف وارد کنند؛ چون این فشار می‌تواند باعث بر هم خوردن تمرکز کادر فنی شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.