کارشناس فوتبال ایران با اشاره به حضور بازیکنان حاضر تاثیرگذار در لیست پرسپولیس گفت: این تیم توانایی بازگردادندن جام قهرمانی لیگ برتر به ویترین افتخارات خود را دارد.

محمد برزگر در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره شروع رقابت‌های لیگ برتر که با برگزاری دیدار استقلال - سپاهان و پرسپولیس - ذوب آهن اصفهان در هفته نخست همراه خواهد بود گفت: تیم‌های مدعی باید امتیازات را از همین هفته‌های ابتدایی جمع‌آوری کنند. اگر دقت کرده باشید قهرمان لیگ برتر در همین بازی‌ها توانست حداکثر امتیازات را جمع‌آوری کند تا در پایان فصل با آرامش بیشتری بازی‌ها را دنبال کند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره ادامه سرمربیگری یحیی گل محمدی با وجود جدایی دستیارانش ادامه داد: گل محمدی به پختگی کامل رسیده است. او دیگر همه چیز را درباره فضای مربیگری پرسپولیس می‌داند. هر رفت و آمدی در این تیم با نظر یحیی گل محمدی بوده است. قطعا مهم‌ترین فصل پرسپولیس برای ایشان همین فصل پیش رو است. پرسپولیس با دقت فنی مربیان و بازیکنانش می‌تواند بار دیگر جام را به خانه بیاورد.

وی یادآور شد: فکر می‌کنم مدعیان قهرمانی به فرمول صحیح برای رسیدن به جام رسیده‌اند. پرسپولیس باید بداند سه امتیاز نخست از فینال پایان هر تورنمنت نیز مهم‌تر است. باید این دیدار با پیروزی پشت سر گذاشته شود تا انگیزه و روحیه آنها در مسیر بردهای متوالی شکل بگیرد.

برزگر درباره حضور مربیان خارجی همچون ساپینتو در استقلال، بردیف در تراکتور و مورایس در سپاهان برای تقابل با پرسپولیس گفت: آنها با دانشی از اروپا می‌آیند که ناشناخته است. تفکرات آنها را باید از هفته پنجم به بعد مورد ارزیابی قرار داد. همین مدت زمان فرصت کافی در اختیار پرسپولیس قرار می‌دهد که با گل محمدی بتواند امتیازات را جمع‌آوری کند و اختلاف خود را با رقیبان همیشگی افزایش دهد.

او در پایان خاطرنشان کرد: فصل پیش روی لیگ برتر به هیچ وجه قابل پیش بینی نیست. من فکر می‌کنم اگر اعتراض نیمکت‌ها کم شود و بازیکنان تعامل بهتری با قضاوت داوران داشته باشند نکات زیبایی را از فوتبال باشگاهی کشور خواهیم دید اما اگر قرار باشد باز هم حاشیه خود ساخته داشته باشیم هیچ پیشرفتی نخواهیم داشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.