سرمربی تیم فوتبال لیورپول ارزیابی صادقانه‌ای از عملکرد مردانش در اولین بازی خود در فصل جدید لیگ برتر انگلیس داشت.

سرمربی تیم فوتبال لیورپول ارزیابی صادقانه‌ای از عملکرد مردانش در اولین بازی خود در فصل جدید لیگ برتر انگلیس داشت. به گزارش خبرگزاری تسنیم، یورگن کلوپ سرمربی تیم فوتبال لیورپول پس از تساوی ۲-۲ امروز (شنبه) مردانش مقابل فولام در اولین بازی از روز دوم هفته نخست لیگ برتر انگلیس در فصل ۲۳-۲۰۲۲ اعتراف کرد که خوشخال است که تیمش از این بازی حداقل یک امتیاز گرفته است.

نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر انگلیس در حالی از سفرش به ورزشگاه کریون کاتج یک امتیاز گرفت که در این بازی دو بار از حریف تازه صعود کرده خود عقب افتاد. به همین دلیل همسرمربی آلمان تیم از نتیجه بازی ابراز رضایت کرد.

کلوپ در پایان بازی به شبکه BT اسپورت انگلیس گفت: بهترین چیز این بازی نتیجه‌اش بود چون ما با وجود ارائه یک بازی بسیار بد یک امتیاز گرفتیم. رویکرد بازیکنان در ابتدای مسابقه درست بود. ما می‌خواستین برای پس گرفتن توپ بجنگیم اما این کار به نظرم من خیلی‌ها هم آسان نبود. نتیجه بازی خیلی هم بد نیست به ویژه که ما لیاقت بیشتر از این یک امتیاز را هم نداشتیم. با این حال معتقدم که عملکردمان هنوز خیلی جای پیشرفت دارد.

کلوپ در پاسخ به سؤال بعدی خبرنگاران مبنی بر اینکه بین دو نیمه به بازیکنان چه گفته‌ است نیز به شیوه‌ای غیرمستقیم اعتراف کرد که از خجالت بازیکنانش درآمده است. او اظهار داشت: خب همیشه هم قرار نیست که شما (به عنوان مربی) بازیکنان‌تان را در آغوش بگیرید. ما معمولاً در نیمه اول مسابقه حریف بهتر بود و به چیزی که لایقش بود هم رسید. نمی‌خواهم بگویم که بازیکنان ما لیاقتش را نداشتند اما خب زمانی که شما یک بازی را خلاف طوری که برایش برنامه ریزی کرده‌اید، آغاز کنید نتیجه‌اش سخت شدن کار می‌شود. همه بازیکنان ما تحت فشار بودند. ما نتوانستیم خطوط دفاعی حریف را بشکنیم. هرگز آن لحظه سرنوشت‌ساز را برای ضرباهنگ دادن به بازی خودمان پیدا نکردیم. با توجه به موقعیت‌های خطرناک‌تریی که داشتیم می‌توانستیم بازی را هم ببریم اما چنین نتیجه‌ای از سرمان زیاد بود.

لیورپول در حالی از بازی‌اش در خانه فولام یک امتیاز گرفت که هر دو گلش در این بازی حاصل همکاری داروین نونیز ستاره اروگوئه‌ای جدید تیو با محمد صلاح مهاجم مصری قرمزپوشان مرسی‌ساید بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.