تیم فوتبال لیورپول در نخستین بازی‌اش در فصل جدید لیگ برتر انگلیس در لندن به کسب یک امتیاز بسنده کرد.

تیم فوتبال لیورپول در نخستین بازی‌اش در فصل جدید لیگ برتر انگلیس در لندن به کسب یک امتیاز بسنده کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، در نخستین بازی از روز دوم از هفته نخست لیگ برتر انگلیس، امروز (شنبه) از ساعت ۱۶ به وقت تهران تیم فوتبال لیورپول در شهر لندن میهمان فولام بود و این بازی را که در آن دو بار از حریفش عقب افتاده بود را در نهایت با تساوی ۲-۲ به پایان رساند.

در این بازی نخست الکساندر میتروویچ در دقیقه ۳۲ فولام را پیش انداخت. میزبان لندنی با این گل نیمه اول را برد. در نیمه دوم داروین نونیز ستاره اروگوئه‌ای جدید خط حمله لیورپولی‌ها که به جای روبرتو فیرمینو به میدان رفت، گل تساوی را به ثمر رساند.

میتروویچ با گلزنی از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۷۲ بار دیگر فولام را پیش انداخت اما این بار برتری تیمش تنها ۹ دقیقه دوام داشت، چرا که لیورپول این بار با گلزنی محمد صلاح به تساوی رسید. پاس این گل را نونیس به صلاح داد تا شروعش در فصل جدید لیگ جزیره به یادماندنی‌تر شود.

در ادامه بازی‌های روز دوم هفته اول لیگ برتر انگلیس، از ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران ۴ بازی دیگر برگزار می‌شود که در مهمترین آنها تاتنهام میزبان ساوتهمپتون خواهد بود. همچنین از ساعت ۲۱ چلسی در خانه اورتون به میدان می‌رود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.