با وجود اینکه جام ملت‌های آسیا در فیفادی برگزار نمی‌شود، بازیکن تیم ملی فوتسال به مدیران باشگاه اسپانیایی اعلام کرده که در این رقابت‌ها با پیراهن ایران به میدان می‌رود.

با وجود اینکه جام ملت‌های آسیا در فیفادی برگزار نمی‌شود، بازیکن تیم ملی فوتسال به مدیران باشگاه اسپانیایی اعلام کرده که در این رقابت‌ها با پیراهن ایران به میدان می‌رود. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، باشگاه گیتی‌پسند اصفهان روز گذشته (جمعه) پیش از دیدار تیم فوتسال این باشگاه با فولاد زرند ایرانیان، از سعید احمد عباسی تقدیر و اعلام کرد که این بازیکن به‌زودی به اسپانیا سفر خواهد کرد.

باشگاه آلبالی والدپنیاس اسپانیا طی هفته‌های گذشته برای جذب احمد عباسی اقدام کرد. گیتی‌پسند برای نهایی شدن این انتقال، شرط مالی گذاشت و اعلام کرد که پس از پایان هفته ششم لیگ برتر، به آقای گل فصل گذشته اجازه خروج می‌دهد.

مطابق توافق طرفین، گیتی‌پسند مبلغ ۴۰ هزار دلار از این انتقال دریافت می‌کند. با توجه به اینکه ملی‌پوش فوتسال کشورمان معافیت تحصیلی گرفته است، او به فاصله هر سه ماه باید برای تمدید ویزای خود اقدام کند.

احمد عباسی در انتظار دریافت نوبت ویزا برای حضور در سفارت اسپانیا و فراهم کردن مقدمات سفر به این کشور است. با توجه به اینکه جام ملت‌های آسیا در فیفادی برگزار نمی‌شود، ستاره تیم ملی به مدیران آلبالی والدپنیاس اعلام کرده که برای شرکت در این مسابقات، به اردوی تیم ملی ایران می‌پیوندد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.