هافبک تیم فوتبال استقلال می‌گوید باشگاه فولاد همچنان در حال رایزنی برای جذب او است ولی سرمربی استقلال با این جدایی مخالف است.

به گزارش خبرنگار مهر، آرش رضاوند هافبک تیم استقلال امروز جمعه بعد از تساوی این تیم در بازی دوستانه مقابل هوادار در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سئوالات آنها پاسخ داد.

رضاوند در ابتدا گفت: اردوی خوبی در ترکیه داشتیم. بدن بازیکنان در بدنسازی است و رفته رفته بهتر می‌شود.

وی درباره اینکه ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال به او اعتقاد ویژه ای دارد، تاکید کرد: این را باید از خودش بپرسید. ساپینتو به من لطف دارد. باید جلو برویم تا ببینیم چه پیش می‌آید.

هافبک استقلال در خصوص شرایط این تیم تصریح کرد: استقلال امسال یکی از استقلال هایی است که بازیکنانش را تقریباً حفظ و نفرات خوبی را جذب کرده است. امسال حتی از سال قبل شرایط تیم بهتر است و پرمهره تر هستیم.

رضاوند در واکنش به درخواست باشگاه فولاد برای جذب او یادآور شد: ساپینتو با جدایی من مخالف است. دو باشگاه در حال مذاکره هستند. تا یکی، دو روز آینده همه چیز مشخص می‌شود.

وی درباره اینکه فصل گذشته با حضور قرضی از استقلال در فولاد احیا شد و اینکه دوست دارد در کدام تیم بازی کند، گفت: بحث احیا شدن نبود. شرایطی اتفاق افتاد که باشگاه تصمیم گرفت من بروم. آن طرف هم صالح حردانی بود که به استقلال آمد. تابع باشگاه بودم. این بار هم همینطور است. هر تصمیمی بگیرند عمل می‌کنم.

هافبک استقلال در پایان با بیان اینکه در فضای مجازی فعالیتی ندارد، گفت: امیدوارم اتفاقات سال قبل برای استقلال تکرار بشود. استقلال را قلبا دوست دارم و دوست دارم همیشه بالا باشد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )