یک رسانه پرتغالی، مبلغ مدنظر باشگاه سانتاکلارا برای انتقال قرضی محمد محبی به باشگاه استقلال را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه استقلال مدت‌ها است که برای جذب محمد محبی وینگر ایرانی تیم سانتاکلارا، با این باشگاه پرتغالی در حال مذاکره است.

به نظر می‌رسد مذاکرات دو طرف در حال نهایی شدن است و محبی به صورت قرضی این فصل را در استقلال و زیر نظر «ریکاردو ساپینتو» مربی پرتغالی بازی خواهد کرد.

سایت «zerozero» پرتغال در این ارتباط قیمت صدور رضایتنامه محبی برای حضور قرضی در استقلال را اعلام کرد.

این سایت نوشت: «محمد محبی به صورت قرضی سانتا کلارا را ترک خواهد کرد تا به ایران بازگردد. مقصد، استقلال تهران است، باشگاهی که ریکاردو ساپینتو پرتغالی آن را هدایت می‌کند. آنها در حال حاضر به توافق رسیده و مبلغی در حدود ۲۰۰ هزار یورو برای این انتقال اختصاص داده‌اند.»

zerozero همچنین با اشاره به نیمکت نشینی‌های محبی در سانتاکلارا در فصل گذشته، نوشت: «او انتخاب اول ماریو سیلوا نبود و به همین دلیل از فرصتی که برای استقلال باز شده بود استفاده کرد و خواستار خروج شد؛ درخواستی که پذیرفته شد.»

این رسانه پرتغالی همچنین پیش بینی کرد بازگشت محبی به سانتاکلارا برای فصل بعد بعید باشد: «محبی دو سال دیگر با سانتاکلارا قرارداد دارد، اما این بازگشت به خانه، به یکی از بزرگترین باشگاه‌ها، نشان می‌دهد که او به سختی به سانتا کلارا باز خواهد گشت.»

به گزارش خبرنگار مهر، با احتساب قیمت حدودی یورو دریافت رضایتنامه محبی از باشگاه پرتغالی نزدیک به ۶ میلیارد تومان برای استقلال آب می‌خورد. استقلال همچنین باید مبلغی را به این بازیکن پرداخت کند که هنوز این مبلغ مشخص نیست.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۵ )