سرمربی جدید پاریسی‌ها سنگربان ترکیب اصلی تیم را انتخاب کرد و به این ترتیب دیگر دروازه‌بان بزرگ این تیم در فهرست فروش قرار گرفت.

سرمربی جدید پاریسی‌ها سنگربان ترکیب اصلی تیم را انتخاب کرد و به این ترتیب دیگر دروازه‌بان بزرگ این تیم در فهرست فروش قرار گرفت. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه مارکا؛ کریستوف گالتیه سرمربی جدید تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن جان لوئیجی دوناروما را به عنوان دروازه‌بان اصلی این تیم انتخاب کرد و به این ترتیب کیلور ناواس به سنگربان ذخیره تیم تبدیل شد.

طبق گزارش مارکا؛ با انتخاب شدن دوناروما به عنوان سنگربان اصلی PSG، مسئولان باشگان در پی راهی برای خروج ناواس از تیم هستند تا دیگر مجبور به پرداخت حقوق به این دروازه‌بان کاستاریکایی نباشند.

در همین حال نشریه اکیپ نوشته است که لوئیز کمپوس مدیرورزشی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن نیز موافق ماندن دوناروما بوده و او را با توجه به سن پایین‌اش (۲۳ سال) گزینه‌ای بهتر برای آینده تیم نسبت به ناواس ۳۶ ساله دانسته است.

دوناروما تابستان سال گذشته پس از اتمام قراردادش با میلان به عنوان بازیکن آزاد به پاریسی‌ها پیوست و با ناواس رقابتی شدید برای رسیدن به ترکیب اصلی داشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.