مهاجم پیشین تیم فوتبال ناپولی که قراردادش یک هفته پیش با این تیم به پایان رسید، در مسیر پیوستن به یکی از تیم‌های لوشامپیونه فرانسه قرار دارد.

مهاجم پیشین تیم فوتبال ناپولی که قراردادش یک هفته پیش با این تیم به پایان رسید، در مسیر پیوستن به یکی از تیم‌های لوشامپیونه فرانسه قرار دارد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، دریس مرتنس مهاجم بلژیکی فصل گذشته ناپولی که با توجه به پایان قراردادش با این تیم بازیکن آزاد شده، ممکن است که از جنوب فرانسه سر درآورد.

طبق گزارش سایت فوت مرکاتوی فرانسه؛ مهاجم ۳۵ ساله پس از امتناع باشگاه ایتالیایی برای ارائه پیشنهاد تمدید قرارداد قابل قبول و البته کاهش چشمگیر دستمزد بازیکنان ناپولی، برخلاف میل خود پس از ۹ سال مجبور به ترک ورزشگاه دیه‌گو مارادونا شده و اکنون مارسی فرانسه با مدیر برنامه‌های او وارد مذاکره شد.

طبق ادعای فوت مرکاتو، پابلو لونگوریا رئیس باشگاه مارسی طرفدار پروپاقرص مهاجم بلژیکی است، کسی که برای پیوستن به مارسی حقوق ۲.۵ میلیون یورو در سال می‌خواهد.

در همین حال در روزهای اخیر از دو تیم دیگر هم به عنوان مقاصد احتمالی مرتنس نام برده شده که یکی از آنها لاتزیو است و دیگری آنتورپ بلژیک.

مرتنس با ثبت ۱۴۸ گل در ۳۹۷ بازی برای ناپولی، بهترین گلزن تاریخ این تیم محسوب می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.