مدیراجرایی باشگاه بایرن مونیخ احتمال پیوستن ستاره پرتغالی تیم فوتبال منچستریونایتد به باواریایی‌ها را رد کرد.

مدیراجرایی باشگاه بایرن مونیخ احتمال پیوستن ستاره پرتغالی تیم فوتبال منچستریونایتد به باواریایی‌ها را رد کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سان؛ اولیور کان مدیراجرایی باشگاه بایرن مونیخ آب پاکی را روی دست شایعه پراکنانی ریخت که در این چند وقت اخیر تیم باواریایی‌ را مقصد بعدی کریستیانو رونالدو را معرفی کرده بودند.

هفته گذشته بود که رونالدوی ۳۷ ساله به مقامات باشگاه منچستریونایتد اعلام کرد که نمی‌خواهد در این تیم بماند و اکنون هم به بهانه مشکلات خانوادگی سه روز است که در تمرینات پیش فصل این تیم شرکت نکرده است. به همین دلیل هم جلسه اضطراری‌اش با سرمربی تیم اریک تن‌هاخ که قرار بود روز دوشنبه برگزار شود، لغو شد.

در همین راستا هم شایعاتی درباره پیوستن رونالدو به بایرن مونیخ منتشر شد که اولیور کان آن را تکذیب کرد. او به نشریه کیکر گفت: با تمام احترام و ارزشی که برای رونالدو به عنوان یکی از بزرگترین بازیکنان دنیا قائلم باید بگویم که او به درد فلسفه فوتبال بایرن مونیخ نمی‌خورد.

رویکرد کان درباره رونالدو در حالی است که پیش از این دیگر اسطوره بایرن مونیخ، لوتار ماتئوس به باشگاه سابقش توصیه کرده بود که ستاره پرتغالی را به آلیانتس آره‌نا ببرد تا او را جانشین روبرت لواندوفسکی کنند.

با خط خوردن نام بایرن مونیخ از فهرست مشتریان رونالدو، اکنون به نظر می‌رسد که چلسی محتمل‌ترین مقصد او باشد البته در صورت که من‌یونایتد راضی به فروش او شود..

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )