باواریایی‌ها در رقابت با چلسی برای جذب مدافع میانی تیم فوتبال یوونتوس پیشنهادی بالاتری ارائه کرده‌اند.

باواریایی‌ها در رقابت با چلسی برای جذب مدافع میانی تیم فوتبال یوونتوس پیشنهادی بالاتری ارائه کرده‌اند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، طبق آخرین گزارش رسانه‌های اروپایی از بازار نقل و انتقالات قاره سبز، باشگاه بایرن مونیخ برای خرید ماتیس دلیخت مدافع میانی تیم فوتبال یوونتوس پیشنهادی بالغ بر ۸۰ میلیون یورو ارائه کرده است که این شامل ۷۵ میلیون یورو رقم پایه و بیش از ۵ میلیون یورو پاداش می‌شود.

این ادعای خبرنگار ایتالیایی آلفردو پدولا است که مدعی شده باواریایی‌ها قصد ندارند در رقابت با چلسی برای خرید مدافع میانی هلندی یوونتوس کم بیاورند و به همین دلیل احتمال دارد که با ارائه پیشنهادی بالاتر از سوی تیم لندن، ژرمن‌ها نیز پیشنهادشان را افزایش خواهند داد.

در همین حال اولیور کان مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ نیز در اظهاراتی جدید بر نیاز این تیم برای جذب یک رهبر در خط دفاع تأکید کرده است. او به نشریه کیکر گفت: ما از کیفیت مدافعان میانی‌ تیم‌مان راضی هستیم اما می‌توانیم در بحث رهبری این خط، تیم را تقویت کنیم.

کمی بعد از ادعای آلفردو پدولا، کری هائو خبرنگار شبکه اسپورت ۱ آلمان، مدعی شد که باشگاه بایرن مونیخ هنوز هیچ پیشنهاد رسمی به یوونتوس ارائه نکرده است و مذاکرات طرفین از چند روز دیگر آغاز خواهد شد.

در این میان خبرهای ضد و نقیض دیگری درباره مقصد مورد نظر خود بازیکن نیز شنیده می‌شود. در حالی که شبکه اسپورت ۱ اعلام کرده که دلیخت بایرن مونیخ را ترجیح می‌دهد و حتی به دعوت یولیان ناگلسمان سرمربی باواریایی‌ها پاسخ مثبت داده است. جان لوکا دی‌مارتزیو، خبرنگار شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفته که استمفوردبریج مقصد مورد نظر بازیکن هلندی است.

فوت مرکاتو، رسانه دیگری است که درباره آینده دلیخت گمانه‌زنی کرده و نوشته است که توماس توخل سرمربی چلسی نیز شخصاً با بازیکن ۲۲ ساله بانوی پیر تماس داشته اما درباره نتیجه این تماس چیزی عنوان نکرده است.

قرارداد دلیخت با یوونتوس دو سال دیگر اعتبار دارد و بند فسخ آن نیز ۱۱۰ میلیون یورو است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.