پیشکسوت و کاپیتان سابق تیم فوتبال استقلال با بیان این که آبی ها فرصت زیادی را برای آماده سازی از دست دادند گفت: همین امر ممکن است باعث نتیجه نگرفتن تیم در هفته های ابتدایی شود.

‌شاهین بیانی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره وضعیت این روزهای استقلال گفت: آبی‌ها روزهای سختی را سپری کردند اما کم کم شرایط خوب می‌شود و امیدوارم هر چه زودتر بازیکنان مورد نظر جذب شده تا استقلال بتواند همانند فصل گذشته پرقدرت در لیگ ظاهر شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر سرمربی تیم مشخص شده، باشگاه با هماهنگی او در حال جذب بازیکن است. البته هنوز نفرات به طور کامل جذب نشده اند و باید هر چه زودتر این اقدام صورت بگیرد. این جذب باید به گونه‌ای باشد که نقاط ضعف استقلال پوشش داده شود و آبی‌ها در فصل جدید بتوانند بدون ضعف مقابل حریفان به میدان بروند.

کاپیتان پیشین استقلال با انتقاد از دیر شروع شدن تمرینات آبی پوشان گفت: تقریباً یک هفته است که همه تیم‌ها تمرینات خود را شروع کرده اند اما متأسفانه استقلال هنوز تیم کاملی نشده و این می‌تواند در آینده به استقلال ضربه بزند.

این پیشکسوت فوتبال ادامه داد: این تیم یک ماه فرصت دارد تا هم کارهای بدنسازی را انجام دهد و هم هماهنگی تاکتیکی و دیدارهای تدارکاتی را برگزار کند بنابراین کادر فنی باید از لحظه‌ها به خوبی استفاده کند تا یک تیم آماده را راهی لیگ کند.

وی در مورد جدایی احتمالی وریا غفوری از استقلال گفت: با توجه به شرایطی که به وجود آمده بعید است او به دلایل غیرفنی در استقلال بماند متأسفانه فشار زیادی روی کاپیتان آبی پوشان است و اینطور که می‌توان ارزیابی کرد او دیگر نباید در استقلال بازی کند. وریا نه تنها یک بازیکن است بلکه تلاش زیادی برای موفقیت استقلال کرد، در سخت‌ترین شرایط هدایت آبی پوشان را بر عهده داشت و در روزهایی که تیم مشکلات زیادی داشت او به حمایت از بازیکنان پرداخت بنابراین چنین رفتارهای غیرحرفه ای در شأن این بازیکن نبود. امیدوارم اتفاقات خوبی رخ دهد که او دوباره بازوبند کاپیتانی استقلال را بر بازو ببندد.

شاهین بیانی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به زمان اندک برای تمرینات استقلال هواداران باید شرایط تیم را درک کند، از سرمربی حمایت کرده و او را تنها نگذارند. شاید در دو، سه هفته اول استقلال نتواند نتایج قابل قبولی کسب کند بنابراین نیاز است هواداران همانند دوران مجیدی و استراماچونی از کادر فنی و تیم حمایت کرده تا استقلال بتواند یک بار دیگر جام را بالای سر ببرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.