مدافع تیم فوتبال هوادار گفت: حضور ساکت الهامی در هوادار نقش مهمی در تمدید قرارداد من داشت.

مدافع تیم فوتبال هوادار گفت: حضور ساکت الهامی در هوادار نقش مهمی در تمدید قرارداد من داشت. فریبرز گرامی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره تمدید قراردادش با تیم هوادار گفت: بعد از اینکه به هوادار آمدم شرایط خوبی در این تیم داشتم و در نهایت تصمیم به ماندن گرفتم. زمانی که در پدیده مشهد بودم با ساکت الهامی کار کردم و دوست داشتم دوباره با این مربی کار کنم. در واقع حضور الهامی در هوادار نقش مهمی در تمدید قرارداد من داشت. من با تفکرات ایشان آشنا هستم و این می‌تواند از لحاظ فنی به من کمک کند.

وی در مورد جدایی رضا عنایتی از هوادار و اینکه پیش‌بینی‌اش از فصل آینده چیست، تصریح کرد: این رفت و آمدها در فوتبال طبیعی است و همه بازیکنان و مربیان ممکن است تیم عوض کنند. هوادار فصل گذشته نتایج خوبی گرفت و آقای عنایتی هم برای این تیم زحمت کشید. تمام هدف ما این است که بتوانیم نتایج خوبی در فصل جدید بگیریم.

مدافع تیم فوتبال هوادار همچنین راجع به روند جذب بازیکن در این تیم تهرانی خاطر نشان کرد: شاکله تیم برای فصل بعد حفظ شده است و باشگاه و کادر فنی هم درصدد تقویت تیم هستند. فکر می‌کنم برای فصل جدید تیم خوب و قدرتمندی داشته باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.