دروازه‌بان لهستانی تیم فوتبال یوونتوس فاش کرد که به خاطر کمتر از دو دقیقه تأخیر برای حضور در تمرینات این تیم با جریمه نقدی سنگینی مواجه شده است.

دروازه‌بان لهستانی تیم فوتبال یوونتوس فاش کرد که به خاطر کمتر از دو دقیقه تأخیر برای حضور در تمرینات این تیم با جریمه نقدی سنگینی مواجه شده است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، وویچخ شزنی دروازه‌بان تیم فوتبال یوونتوس فاش کرد که به خاطر تأخیر ۱۱۳ ثانیه برای حضور در یکی از جلسات تمرینی تیم فوتبال یوونتوس ۳۴ هزار پوند جریمه شده است.

شزنی ۳۲ ساله در یک مصاحبه در کنار هم‌تیمی آمریکایی خود وستون مک‌کنی گفت که این اتفاق در فصل اخیر و پس از بازگشت ماسیمیلیانو آلگری به نیمکت بانوی پیر رخ داده است.

سنگربان تیم ملی لهستان به شبکه کانال پلاس اسپورت گفت: من و وستون هر دو به خاطر تأخیر در رسیدن به تمرینات شدیداً مجازات شده‌ایم. البته او بیشتر از من جریمه شده، چون خیلی بیشتر از من تأخیر داشته است. من ۴۰ هزار یورو پرداختم چون یک دقیقه و ۵۳ ثانیه دیر به تمرینات رسیدم. درست یادم هست که وقتی به محل تمرین رسیدم به ساعت نگاه کردم و ساعت ۱۸ و یک دقیقه و ۵۳ ثانیه بود. چند هفته بعد از آن ماجرا، وستون یک ساعت دیر به تمرینات رسید. آلگری از من پرسید که بابت تأخیرم چقدر جریمه شدم و گفتم ۴۰ هزار تا.

در همین حال مک‌کنی ۲۳ ساله صحبت‌‌های شزنی را قطع کرد و گفت: البته او یادش رفت بگوید که یک نفر دیگر در پرداخت این جریمه با او سهیم شد و او فقط ۲۰ هزارتای آن را پرداخت.

شزنی در ادامه صحبت‌هایش فاش کرد که آلگری ۱۰ دقیقه پس از رسیدن مک‌کنی به تمرینات او را فراخوانده و مک‌کنی را ۴۳ هزار پوند جریمه کرده است.

سنگربان لهستانی یوونتوس سپس اعتراف جالبی انجام داد و گفت در یک مقطع از دوران حضورش در تورین مشکوک شده است که باشگاه در خودروی شخصی او ردیاب کار گذاشته است تا رفت و آمدهایش را کنترل کند.

او گفت: سه چهار بار پیش آمد که من و همسرم برای صرف شام بیرون می‌رفتیم و روز بعد در تمرینات از من می‌پرسیدند «رستوران چطور بود؟» و من با خودم می‌گفتند اینها از کجا می‌دانند؟! تقریباً دیگر مطمئن شده بودم که در خودروی من ردیاب کار گذاشته‌اند. البته الان دیگر اینطور فکر نمی‌کنم.

شزنی و مک‌کنی هر دو فصل گذشته جزو مهره‌های کلیدی یوونتوس بودند، البته مک‌کنی به دلیل شکستن استخوان پنجه پایش در ماه فوریه خانه‌نشین شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.