سرپرست سازمان لیگ فوتسال گفت، باشگاه‌های استان اصفهان نپذیرفتند به جای سپاهان، نماینده این استان در فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشند.

سرپرست سازمان لیگ فوتسال گفت، باشگاه‌های استان اصفهان نپذیرفتند به جای سپاهان، نماینده این استان در فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشند. آرش جابری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره اعلام انصراف مالک باشگاه فردوس قم از شرکت در فصل جدید لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: رادپور که به‌عنوان مدیرعامل فردوس به ما معرفی شده بود، با ما تماس گرفت و گفت با قدرت در لیگ برتر شرکت می‌کنیم. من هم براساس گفته او اعلام کردم که فردوس در لیگ برتر حضور خواهد داشت، اما مالک باشگاه گفت که تیم در لیگ شرکت نمی‌کند.

«هر لحظه صحبت جدیدی از باشگاه فردوس می‌شنویم.»، وی ضمن بیان این جمله تصریح کرد: روز سه‌شنبه برای حل شدن این موضوع با رئیس هیئت فوتبال قم تماس گرفتم که او پاسخی نداد. باشگاه‌ها تا ۱۸ تیر فرصت تکمیل مدارک دارند و اگر فردوس در لیگ برتر شرکت نکند، هیئت رئیسه سازمان لیگ درباره آن تصمیم می‌گیرد.

سرپرست سازمان لیگ فوتسال در مورد انتقادات نسبت به واگذاری امتیاز سپاهان اصفهان به باشگاه سفیر گفتمان تهران به تسنیم گفت: در نامه‌ای که رئیس هیئت استان اصفهان به مدیرکل ورزش و جوانان استان نوشته، آمده است بارها در استان دنبال متقاضی امتیاز تیم سپاهان گشتیم که هیچ باشگاهی در هیچ شهر استان قبول نکرد در لیگ برتر حاضر شود. در نشست هیئت رئیسه درباره این موضوع کلی بحث کردیم که روز یکشنبه با آن موافقت شد.

جابری در پاسخ به این پرسش که آیا اگر استان دیگری جز تهران متقاضی امتیاز سپاهان می‌شد، ممکن بود جای این تیم در لیگ برتر شرکت کند یا خیر، خاطرنشان کرد: تهران در لیگ برتر تیم نداشت و حالا که امتیاز سپاهان به چنین استانی منتقل شده است، جدول مسابقات به‌هم نمی‌ریزد. استان خراسان رضوی اکنون دو نماینده در لیگ برتر دارد و اگر تیم سوم با خرید امتیاز سپاهان وارد مسابقات می‌شد، جدول بازی‌ها تغییر می‌کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.