مدافع هلندی تیم فوتبال یوونتوس به توافق شخصی با بایرن مونیخ رسید.

مدافع هلندی تیم فوتبال یوونتوس به توافق شخصی با بایرن مونیخ رسید. به گزارش خبرگزاری تسنیم، رسانه‌های مختلف انگلیس و آلمان در حالی شب گذشته (دوشنبه) از تلاش دو باشگاه بایرن مونیخ و چلسی برای به خدمت گرفتن ماتیس دلیخت خبر دادند که حالا خبر می‌رسد مدافع هلندی تیم فوتبال یوونتوس انتخابش را کرده و آن پیوستن به قهرمان بوندس‌لیگا است.

بر اساس گزارش شبکه تلویزیونی «اسپورت وان» آلمان؛ باشگاه بایرن مونیخ با ماتیس دلیخت ۲۲ ساله به توافق شخصی دست پیدا کرده است و این مدافع هلندی مصمم است به جمع باواریایی‌ها ملحق شود. طبق این گزارش؛ صحبت‌هایی که یولیان ناگلسمان سرمربی بایرن و حسن صالیحمیدزیچ مدیر ورزشی بایرن با دلیخت داشته‌اند، او را برای پیوستن به سرخپوشان مونیخی متقاعد کرده است، هرچند از آنجایی که این مدافع از کودکی طرفدار بایرن بوده، آنها کار سختی برای متقاعد کردنش نداشتند.

«اسپورت وان» در ادامه گزارش خود آورده است؛ دلیخت تابستان ۲۰۱۹ هم می‌خواست به بایرن مونیخ ملحق شود که در نهایت یوونتوس موفق شد با او قرارداد امضا کند. پس از ناکامی بایرن در جذب دلیخت، صالیحمیدزیچ از همان موقع با این مدافع ۲۲ ساله همواره در ارتباط بوده و همین موضوع او را تحت‌تأثیر قرار داده است. بایرن مونیخ هنوز نمی‌داند که یوونتوس برای فروش دلیخت چقدر می‌خواهد، برای همین مدیر ورزشی بایرن از چند روز دیگر مذاکرات مستقیم خود را با مدیران یوونتوس آغاز خواهد کرد.

در سوی دیگر شبکه تلویزیونی «اسکای آلمان» خبر داد؛ بایرن مونیخ پاسخ مثبت را از دلیخت گرفته و پروژه خود را برای این مدافع هلندی تشریح کرده و حالا برای خرید او تمام تلاشش را به کار خواهد بست. گفته می‌شود یوونتوس برای فروش این مدافع هلندی چیزی در حدود ۶۰ میلیون تا ۸۰ میلیون یورو می‌خواهد.

دلیخت که دو سال دیگر با یوونتوس قرارداد دارد، تاکنون یک قهرمانی در سری A، یک قهرمانی در جام حذفی ایتالیا و یک قهرمانی در سوپرکاپ ایتالیا را با بانوی پیر تجربه کرده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.