فوق‌ستاره پرتغالی منچستریونایتد ممکن است در اقدامی غیرمنتظره به رقیب دیرینه رئال مادرید یعنی بارسلونا ملحق شود.

فوق‌ستاره پرتغالی منچستریونایتد ممکن است در اقدامی غیرمنتظره به رقیب دیرینه رئال مادرید یعنی بارسلونا ملحق شود. به گزارش خبرگزاری تسنیم، کریستیانو رونالدو که شایعه جدایی‌اش از منچستریونایتد بر سر زبان‌ها افتاده و گفته می‌شود قصد دارد با تیمی دیگر در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند، به دلیل مسائل خانوادگی تاکنون در تمرینات پیش‌فصل منچستریونایتد حاضر نشده است، این در حالی است که فیلمی از او منتشر شده که حضور او را در کمپ تمرینی تیم ملی فوتبال پرتغال در این کشور نشان می‌دهد. رونالدوی ۳۷ ساله که به اطلاع مدیران باشگاه منچستریونایتد رسانده که به دلیل مسائل خانوادگی نمی‌تواند در موعد از پیش‌ تعیین‌شده در تمرینات این تیم حاضر شود، مورد توجه باشگاه‌هایی همچون چلسی، ناپولی، رُم و بایرن مونیخ قرار دارد.

بر اساس گزارش نشریه انگلیسی «ایندیپندنت»؛ رونالدو حاضر به کاهش دستمزدش به منظور بازی برای تیمی که در فصل پیش‌ رو در لیگ قهرمانان خواهد بود، است. طبق این گزارش؛ رونالدو دوست دارد در مقطع پایانی دوران حرفه‌‌ای‌اش شانس خود را برای کسب مجدد قهرمانی در لیگ قهرمانان و یا حداقل جام مهم دیگری امتحان کند. طبق این گزارش؛ چلسی و بایرن مونیخ و تا حدودی پاری‌سن‌ژرمن گزینه‌های مورد ترجیح برنده پنج توپ طلا هستند.

نشریه اسپانیایی «آاِس» چاپ مادرید اما با انتشار گزارشی مدعی شد که ژرژ مندز مدیر برنامه‌های رونالدو با خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا دیداری داشته و درباره احتمال انتقال فوق‌ستاره پیشین رئال مادرید به جمع آبی‌واناری‌ها بحث و گفت‌وگو کرده‌اند. جرارد رومرو خبرنگار سرشناس اسپانیایی اما مدعی شد که ملاقات مندز و لاپورتا بر سر انتقال احتمالی روبن نوس (هافبک ولورهمپتون) و ژول کونده (مدافع سویا) به جمع کاتالان‌ها بوده، نه انتقال رونالدو به نوکمپ.

نشریه «اتلتیک» هم گزارش داد؛ باشگاه چلسی در نظر دارد نسبت به جذب رونالدو اقدام کند و در حالی که منچستریونایتد اعلام کرده بهترین گلزن فصل گذشته این تیم فروشی نیست، مدیران چلسی احتمال جذب این مهاجم پرتغالی را رد نکرده‌اند.

شبکه تلویزیونی «ESPN» هم مدعی شده که ژرژ مندز به اطلاع مدیران چلسی رسانده که رونالدو از بازی برای این تیم استقبال می‌کند اما مدیران چلسی هنوز تصمیم نگرفته‌اند که آیا پیشنهاد رسمی به برنده پنج توپ طلا بدهند یا خیر.

نشریه «ایونینگ استاندارد» انگلیس هم ادعا کرد که هم نیمار و هم رونالدو به باشگاه چلسی پیشنهاد شده‌اند و این بستگی به مدیران چلسی دارد که هر دو بازیکن و یا یکی از آنها را به خدمت بگیرند.

«ESPN» گزارش داد؛ در صورتی که کریستیانو رونالدو از منچستریونایتد جدا شود، مدیران این باشگاه انگلیسی شانس خود را برای به خدمت گرفتن روبرت لواندوفسکی امتحان خواهند کرد، مهاجمی که بحث پیوستنش به بارسلونا مطرح است.

در سوی دیگر جان‌لوکا دی‌مارتزیو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورتس» خبر داد؛ پائولو دیبالا مهاجم چند فصل اخیر یوونتوس در حال بررسی پیشنهادهای خود از باشگاه‌های انگلیسی و اسپانیایی است و در صورت جدایی رونالدو از شیاطین سرخ، منچستریونایتد می‌تواند گزینه‌ای برای این مهاچم آرژانتینی باشد.

رونالدوی ۳۷ ساله تابستان گذشته پس از ۱۲ سال به منچستریونایتد بازگشت و آمار ۲۴ گل‌زده در ۳۹ بازی از رقابت‌های مختلف را از خود برجای گذاشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.