دروازه‌بان تیم فوتبال هوادار اطمینان دارد که این تیم در فصل پیش رو هم نتایج خوبی کسب خواهد کرد.

دروازه‌بان تیم فوتبال هوادار اطمینان دارد که این تیم در فصل پیش رو هم نتایج خوبی کسب خواهد کرد. میلاد فراهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره حضورش در تیم هوادار اظهار داشت: من با پیشنهاد دو سه تیم مواجه شدم، ولی در نهایت قسمت این بود که هوادار را انتخاب کنم. این تیم با اینکه اولین سال حضورش در لیگ برتر را پشت سر گذاشت، اما فصل قبل نتایج خوبی گرفت و نشان داد شخصیت تیمی خوبی دارد. من اطمینان دارم که با حمایت مدیریت، تجربه ساکت الهامی و تلاش بازیکنان، هوادار فصل بعد هم نتایج خوبی خواهد گرفت.

وی همچنین در مورد سقوط شهر خودرو به لیگ دسته اول و فصلی که در این تیم پشت سر گذاشت، تصریح کرد: وقتی به شهر خودرو فکر می‌کنم دوست دارم خاطرات خوبی که با این تیم داشتم به ذهنم بیاید. این تیم جزو بالانشین‌های لیگ برتر بود و حتی به لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرد ولی در سال گذشته شرایط طوری شد که متأسفانه سقوط کرد و این برای ما اصلاً خوب نبود.

فراهانی در خاتمه خاطر نشان کرد: فصل گذشته مالک باشگاه با مسئولان استانی اختلاف پیدا کردند که این اختلاف هیچ وقت حل نشد. همین موضوع بیشترین ضربه را به بازیکنان و تیم زد و در نهایت تیم سقوط کرد. اگر مسئولان استانی اندازه خودشان و مثل گذشته حمایت می‌کردند هیچ وقت این اتفاق رخ نمی‌داد. من امیدوارم هیچ وقت شرایط فصل گذشته را تجربه نکنم، چون واقعاً روزهای سختی را پشت سر گذاشتم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.