مهاجم مصری تیم فوتبال لیورپول قراردادش با این باشگاه انگلیسی را تمدید کرد.

مهاجم مصری تیم فوتبال لیورپول قراردادش با این باشگاه انگلیسی را تمدید کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه لیورپول با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که محمد صلاح امروز (جمعه) قرارداد بلند مدت جدیدی با این باشگاه امضای کرده است.

البته باشگاه لیورپول اشاره‌ای به مدت دقیق این قرارداد نکرده، اما منابع خبری گفته‌اند که این قرارداد ۳ ساله است و صلاح با دریافت حقوق هفتگی ۴۰۰ هزار پوندی، پردرآمدترین بازیکن تاریخ لیورپول می‌شود.

با امضای این قرارداد جدید، صلاح که قراردادش فصل آینده به پایان می‌رسید، می‌تواند مدت زمان حضورش در آنفیلد را به ۹ فصل برساند. او در ۵ فصل گذشته توانسته ۱۵۶ گل در ۲۵۴ بازی به ثمر برساند.

صلاح در این باره گفت: احساس فوق‌العاده‌ای دارم و برای بردن جام‌ها در این تیم هیجان زده‌ام. این یک روز شاد برای همه است. فکر می‌کنم می‌توانید در طول ۵، ۶ سال گذشته ببینید که تیم همیشه مسیر صعودی داشته است. فصل قبل به کسب ۴ عنوان قهرمانی نزدیک بودیم، اما متاسفانه در هفته آخر ۲ جام را از دست دایم. به نظرم در موقعیت خوبی هستیم تا باز هم برای کسب عناوین بجنگیم. ما خریدهای جدیدی داشته‌ایم و حالا فقط باید سخت تلاش کنیم و دیدگاه مثبتی به آینده داشته باشیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۴ )