طبق ادعای یک نشریه ایتالیایی، هافبک سابق تیم فوتبال منچستریونایتد، فصل آینده پیراهن نمادین تیم فوتبال یوونتوس را به تن خواهد کرد.

طبق ادعای یک نشریه ایتالیایی، هافبک سابق تیم فوتبال منچستریونایتد، فصل آینده پیراهن نمادین تیم فوتبال یوونتوس را به تن خواهد کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، در حالی که هنوز انتقال پل پوگبا به یوونتوس قطعی نشده، نشریه توتواسپورت تورین ادعا کرده است که این هافبک فرانسوی فصل آینده پیراهن شماره ۱۰ بانوی پیر را خواهد پوشید.

با جدایی پائولو دیبالا از یوونتوس پس از پایان قراردادش با این تیم، پیراهن شماره ۱۰ بانوی پیر اکنون آزاد است، اما طبق ادعای توتواسپورت پوگبا فصل آینده با این شماره در تورین بازی خواهد کرد، همان شماره‌ای که در آخرین فصل دوره نخست بازیگری‌اش در یوونتوس قبل از بازگشت به منچستریونایتد در سال ۲۰۱۶ در اختیار داشت.

این تصمیم ظاهراً علاوه بر دلایل فنی، دلایل تجاری و بازرگانی هم دارد. به نظر می‌رسد که بانوی پیر قصد دارد با اعطای نمادین‌ترین شماره در فوتبال، برند خود را حول ستاره سابق شیاطین سرخ توسعه دهد، کسی که برخلاف کریستیانو رونالدو اصراری به استفاده یک شماره خاص ندارد. پیراهن شماره ۱۰ یوونتوس که قرار است به پوگبا برسد پیش از دیبالا در اختیار ستارگانی مانند الساندرو دل‌پیرو، کارلوس توس و روبرتو باجو بوده است.

انتظار می‌رود که یوونتوس هفته آینده جذب پوگبای ۲۹ ساله را پس از گرفتن تست پزشکی از این بازیکن، به‌صورت رسمی اعلام کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.