مدافع تیم فوتبال نساجی گفت، او و دیگر بازیکنان این تیم امیدوار به برتری دوباره مقابل استقلال این بار در دیدار سوپرجام هستند.

مدافع تیم فوتبال نساجی گفت، او و دیگر بازیکنان این تیم امیدوار به برتری دوباره مقابل استقلال این بار در دیدار سوپرجام هستند. سعید بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شرایط نساجی و شروع تمرینات این تیم برای حضور در بیست‌ودومین دوره مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: بعد از یک استراحت کوتاهی که داشتیم خوشحالم که مجدداً کنار تیم حضور پیدا کردم و همراه سایر بازیکنان، توانستیم استارت خوبی برای تمرینات‌مان زیر نظر کادر فنی جدید بزنیم.

وی در واکنش به این پرسش که «نساجی در فصل گذشته سختی‌های زیادی را تحمل کرد. اعضای این تیم چه انتظاری برای فصل جدید دارند؟»، تصریح کرد: ما سال گذشته بی‌نهایت سختی کشیدیم. ورزشگاه شهر خودمان آماده نبود و در شهرهای مشهد، اصفهان و تهران بازی کردیم و پروازهای زیادی داشتیم که شرایط را برای ما خیلی سخت کرده بود. خوشبختانه خبرهای خوبی می‌شنویم که ورزشگاه شهیدوطنی در حال آماده‌ شدن است و همین جا از زحمات مدیران و مسئولان ذی‌ربط تشکر می‌کنم. قطعاً ما در سال آینده به حمایت هواداران پرشور خودمان نیاز داریم و امیدواریم که همه از تیم نساجی در فصل آینده حمایت کنند.

مدافع تیم فوتبال نساجی درباره تقابل مجدد این تیم با استقلال در دیدار سوپرجام خاطر نشان کرد: دیدار سوپرجام در همه جای دنیا اهمیت زیادی دارد، چون هر دو تیم قهرمان شده‌اند و انگیزه زیادی دارند که جام دیگری را کسب کنند. ما هم پس از حضور مطهری که یکی مربیان کاربلد فوتبال‌مان است، خیلی امیدواریم که مثل جام حذفی دوباره استقلال را شکست بدهیم و جام دیگری را تقدیم هواداران‌مان کنیم. قطعاً هواداران نساجی در ورزشگاه آزادی از ما حمایت خواهند کرد و بازی زیبایی را شاهد خواهیم بود.

بیگی درباره افزایش رقم قرارداد بازیکنان و پیشنهادی که سازمان لیگ برای سقف رقم قراردادها داده است، گفت: بالا رفتن رقم قراردادها موضوعی عادی در فوتبال جهان است. ما تورم کشور را هم باید لحاظ کنیم. متأسفانه در فوتبال بیمه‌ای نداریم و پشتوانه ما رقم قرارداد‌های‌مان است. این مسئله چیز خاصی نیست که بخواهند در آن دخالت کنند و برایش قانون سقف قرارداد بگذارند که حرفه‌ای نیست. این مسئله باعث می‌شود که خیلی از بازیکنان به حق‌شان نرسند و امیدوارم که به‌جای گذاشتن سقف قرارداد که در هیچ جای دنیا مرسوم نیست، یک راهکار درست پیدا شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.