با برطرف شدن مشکلات مدیریتی در باشگاه میلان، قهرمان فصل گذشته سری A به صورت جدی مذاکراتش با چلسی را برای جذب بازیکن مراکشی این تیم دوباره آغاز کرد.

با برطرف شدن مشکلات مدیریتی در باشگاه میلان، قهرمان فصل گذشته سری A به صورت جدی مذاکراتش با چلسی را برای جذب بازیکن مراکشی این تیم دوباره آغاز کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه میلان با رفع موانع مدیریتی که برای آغاز فعالیت‌هایش در حوزه نقل‌وانتقالات وجود داشت، مذاکرات خود با باشگاه چلسی برای جذب حکیم زیاش را از سر گرفت.

وجود یکسری ابهامات درباره کادر مدیریتی باشگاه میلان سبب شده بود که بودجه این باشگاه برای خرید بازیکنان جدید نامشخص باشد. در واقع پروسه انتقال مالکیت باشگاه میلان تا ماه سپتامبر سال ۲۰۲۲ کامل نخواهد شد و این در حالی بود که قرارداد مدیران ورزشی باشگاه پائولو مالدینی و فردریک ماسارا هم تنها تا شب گذشته اعتبار داشت. ابهام درباره آینده این دو نفر اما اکنون برطرف شده است، چرا که رسانه‌های محلی گزارش کرده‌اند که آنها با حضور در دفتر مرکزی باشگاه، برای تمدید قراردادهای‌شان تا سال ۲۰۲۴ با باشگاه به توافق رسیده‌اند.

اکنون نشریه توتومرکاتووب ایتالیا نوشته است که با رفع ابهام درباره ادامه حضور مدیران ورزشی باشگاه، میلان مذاکراتش را برای انتقال حکیم زیاش به سن‌سیرو از سر گرفته ست. این بازیکن مراکشی آماده انتقال قرضی است و توانایی بازی به‌عنوان هافبک خلاق پشت مهاجم را دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.