هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با تمام وجود و دلم به پرسپولیس آمدم و تلاشم را می‌کنم تا دل هواداران را شاد کنم.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، سعید صادقی گفت:: خدا را شکر می‌کنم که عضوی از باشگاه بزرگ پرسپولیس هستم. از امروز کارم را زیر نظر آقای گل‌محمد شروع می‌کنم. از یحیی گل محمدی ممنون هستم که بنده را پذیرفت و تشکر ویژه دارم از مدیریت باشگاه که به من اعتماد کردند.

وی افزود: جا دارد که از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس رخصت بگیرم. امیدوارم بنده را در این مسیر حمایت کنند و حامی ما باشند. ان شاءالله که بتوانیم امسال را سالی پر بار و مفید رقم بزنیم و دل هواداران پرسپولیس را شاد کنیم.

صادقی تصریح کرد: پس از عقد قرارداد و از ذوق و شوقی که داشتم، ۲۴ ساعت نخوابیدم. نه برای من که برای خانواده من هم همین طور بود. الان بهترین حس را دارم. من از کودکی عاشق پرسپولیس بودم و خانواده من هم همه پرسپولیسی هستند. در این مدت نقل و انتقالات، همه می‌دانستند که سعید صادقی پرسپولیسی است چرا که با هیچ باشگاهی جز پرسپولیس مذاکره‌ای نداشتم اما برای تاخیر در این قرارداد از همه هواداران عذرخواهی می‌کنم.

سعید صادقی در ادامه خاطرنشان کرد: جایگاه پرسپولیس همیشه برای هواداران مشخص است. من هم به نوبه خودم تلاش می‌کنم که بهترین جایگاه را برای پرسپولیس به دست بیاوریم و دل هواداران را شاد کنیم. البته کار بسیار سختی داریم اما تیم پرسپولیس تیم بزرگی است و مطمئناً می‌تواند از پس تمام کارهای سخت بر بیاید.

هافبک سرخپوشان گفت: من فوتبالم را با آقای گل محمدی آغاز کردم و در تیم پدیده مشهد و شهر خودرو سه سال زیر نظر ایشان بودم. تمام خصوصیات آقای گل محمدی را می‌شناسم و یکی از دلایل پیوستنم به پرسپولیس، یحیی گل محمدی بود.

صادقی عنوان کرد: هدف من در پرسپولیس رسیدن به جام جهانی است و تمام تلاش خودم را می‌کنم و باید اینقدر خوب کار کنم تا بتوانم سرمربی تیم ملی را متقاعد کنم که در فهرست ملی‌پوشان به جام جهانی باشم. من ملی‌پوش بودم که به تیم پرسپولیس ملحق شدم. خیلی خوشحالم که به پرسپولیس آمدم. با تمام وجود و دلم به پرسپولیس پیوستم و تمام تلاشم را می‌کنم تا دل همه هواداران را خوشحال کنیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۹ )