هافبک تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان تأکید کرد دنبال بازارگرمی نبوده و از ماندن در این تیم خوشحال است.

هافبک تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان تأکید کرد دنبال بازارگرمی نبوده و از ماندن در این تیم خوشحال است. بهنام برزای در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره تمدید قراردادش با باشگاه گل‌گهر گفت: واقعیت این است که من چند پیشنهاد داشتم، ولی در نهایت تصمیم به ماندن گرفتم. من از حضور در گل‌گهر و کار کردن با امیر قلعه‌نویی احساس خوبی دارم و در نهایت هم خوشحالم که دوباره فصل بعد پیراهن این تیم را بر تن خواهم کرد.

هافبک تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در مورد اینکه برخی معتقدند در چند هفته اخیر دنبال بازارگرمی بوده است، تصریح کرد: چرا باید دنبال بازارگرمی باشم؟! من اصلاً در این مدت صحبتی انجام ندادم و گفتم که چند پیشنهاد داشتم، ولی در نهایت گل‌گهر را انتخاب کردم. من دنبال بازارگرمی نبودم و از همان ابتدا هم اولویتم ماندن در گل‌گهر بود.

وی راجع به تغییر پست‌های متعددش در فصل گذشته و اینکه قرار است امسال در کدام پست بازی کند، خاطر نشان کرد: به هر حال براساس نیاز کادر فنی در هر پستی که بخواهند بازی می‌کنم و مشکلی در این زمینه ندارم. پارسال هم در چند پست بازی کردم تا نیاز تیم برطرف شود و امیدوارم در فصل آینده عملکرد بهتری داشته باشم.

برزای درباره جدایی سعید صادقی از گل‌گهر اظهار داشت: این جابه‌جایی‌ها در فوتبال طبیعی است و جدایی صادقی هم مسئله عجیبی نبود. من برای این بازیکن آرزوی موفقیت دارم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.