در حالی که شهره موسوی نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال در بازداشت به سر می‌برد، وی حاضر به استعفا از سمت خود در فدراسیون نشد.

به گزارش خبرنگار مهر، انتخابات فدراسیون فوتبال روز ۸ شهریور ماه برگزار می‌شود اما یکی از اتفاقات عجیب این انتخابات، حضور شهره موسوی به عنوان یکی از اعضای هیات رئیسه در فدراسیون خواهد بود. موسوی که چندی پیش به خاطر داشتن پرونده‌های مالی، بازداشت شده بود، همچنان نایب رئیس فدراسیون فوتبال است و باوجود بازداشت شدن، قصد کناره گیری از فدراسیون را ندارد.

این در شرایطی است که ادامه کار موسوی با وجود داشتن پرونده قضایی، جای سئوال دارد و مشخص نیست چرا او با این وضعیت از فدراسیون کنار گذاشته نمی‌شود.

حسن کامرانی فر دبیر کل فدراسیون فوتبال در این خصوص به برنامه «ورزشگاه» گفت: اساسنامه فدراسیون فوتبال صراحتاً اعلام کرده است اگر پستی بلاتصدی بشود یعنی یکی از اعضا استعفا بدهد، فوت کند یا چهار جلسه غیبت در هیات رئیسه داشته باشد، می‌توان برای آن فرد جایگزین انتخاب کرد. اساسنامه اجازه نمی‌دهد درباره خانم موسوی تصمیم گیری کنیم.

وی با بیان اینکه پرونده شهره موسوی خارج از فوتبال است، خاطرنشان کرد: اگر ارکان قضایی فدراسیون ورود می‌کردند و تصمیم می‌گرفتند وضعیت ایشان و نایب رئیس بانوان ۷۰ روز تا انتخابات فدراسیون، تعیین می‌شد اما این موضوع خارج از فدراسیون است.

دبیر کل فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سئوال که چه نیرویی برای حفظ شهره موسوی در فدراسیون اصرار دارد؟ گفت: چنین چیزی در فدراسیون فوتبال نیست. مبنای فدراسیون توسعه فوتبال است. هرکسی در فدراسیون است، برای فوتبال است. اصل فوتبال است و ما زیرمجموعه فوتبال هستیم. می دانم نبود موسوی چقدر سخت است.

وی همچنین درباره اینکه چرا موسوی از سمت خود استعفا نمی‌دهد؟ تاکید کرد: یکی از اعضای هیات رئیسه به نمایندگی از سایر اعضا این ماموریت را قبول کرد ولی ایشان (موسوی) حاضر به استعفا نشد. امیدواریم مشکلش حل شود و به فوتبال بازگردد وگرنه اگر در چهار جلسه هیات رئیسه غایب باشد، پستش بلاتصدی می‌شود و می‌توان جانشین انتخاب کرد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )