مهاجم برزیلی تیم فوتبال اورتون، آبی‌پوشان مرسی‌‌ساید را ترک کرد تا به جمع شاگردان آنتونیو کونته در تیم شمال لندن ملحق شود.

مهاجم برزیلی تیم فوتبال اورتون، آبی‌پوشان مرسی‌‌ساید را ترک کرد تا به جمع شاگردان آنتونیو کونته در تیم شمال لندن ملحق شود. به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه تاتنهام با انتشار بیانیه‌ای رسمی از پیوستن ریچارلیسبون به این تیم خبر داد. این مهاجم برزیلی سال ۲۰۱۸ با قراردادی ۳۵ میلیون پوندی از تیم واتفورد به اورتون پیوست و فصل گذشته نیز با گل‌هایش سهم بسزایی در بقای «تافی‌ها» در لیگ برتر انگلیس داشت. در مجموع، ریچارلیسون ۱۵۳ بازی برای اورتون انجام داد و در آنها ۵۳ گل هم به ثمر رساند.

باشگاه تاتنهام، یکی از فعالان بازار نقل‌وانتقالات تابستان امسال بوده است و بعد از جذب بازیکنانی مانند ایوو بیسوما، ایوان پریشیچ و فریزر فورستر، اکنون ریچارلیسون را هم با قراردادی ۵۰ میلیون پوندی به علاوه ۱۰ میلیون پوند پاداش به خدمت گرفته است.

تاتنهام در حالی توانست ریچارلیسون را به خدمت بگیرد که رقیب همشهری‌اش چلسی قصد داشت در آخرین لحظات این بازیکن ۲۵ ساله برزیلی را از چنگ سفیدپوشان لندن برباید.

ریچارلیسون اما آخرین بازیکنی نیست که تاتنهام در نظر داشت در بازار تابستانی سال جاری جذب کند و این تیم قصد دارد کلمن لنگله مدافع میانی بارسلونا را نیز به‌عنوان بازیکن قرضی به خدمت بگیرد. دید اسپنس دفاع راست انگلیسی تیم میدلزبورو نیز دیگر بازیکنی است که تاتنهام قصد جذب او را دارد.

باشگاه تاتنهام اما به شیوه‌ای عجیب از بازیکن جدیدش رونمایی کرد و با انتشار کلیپی مونتاژشده از بهترین گل‌های او مقابل تاتنهام به وی خوشامد گفت. این همان کاری بود که باشگاه شمال لندن برای معرفی بیسوما در ابتدای پنجره تابستانی انجام داد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.