مدیرعامل باشگاه نساجی تأکید کرد، این تیم با هر فرمولی که در نظر گرفته می‌شود باید در فصل آتی لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشد.

مدیرعامل باشگاه نساجی تأکید کرد، این تیم با هر فرمولی که در نظر گرفته می‌شود باید در فصل آتی لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشد. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، ایزد سیف‌الله‌پور در حاشیه تمرین تیم فوتبال نساجی در تهران اظهار داشت: نساجی حکایتش با دیگر تیم‌ها فرق می‌کند و به دلیل بازی در سوپرجام از امروز کار‌مان را آغاز کردیم. خدا را شکر که کادر خیلی خوب داریم. امیدوارم امسال با حمایت رسانه‌ها و هواداران بازی‌های‌مان را در ورزشگاه وطنی انجام دهیم.

وی درباره برنامه‌های تیم نساجی خاطر نشان کرد: یک اردوی داخلی و یک اردوی خارجی در برنامه داریم. یک تیم منسجم و مقتدر را برای شادی مردم مازندران تشکیل خواهیم داد.

مدیرعامل باشگاه نساجی درباره وضعیت ورزشگاه شهید وطنی، گفت: همه ما دغدغه‌مان این است که این ورزشگاه حاضر شود. آماده‌سازی ورزشگاه در اختیار ما نیست، ولی با حمایتی که رئیس جمهور داشته کار کاشت چمن انجام شده است و خدا را شکر تلاش خوبی در حال انجام است. ان‌شاءالله امسال ورزشگاه وطنی مملو از جمعیت خواهد بود.

سیف‌الله‌پور تصریح کرد: این زمین یکی از استاندارد‌ترین زمین‌های کشور خواهد بود. خدا را شکر همه دست به دست هم داده‌اند و امیدوارم همه چیز نمایش نباشد و مسئولان بعد از جشن قهرمانی هم در کنار ما باشند.

وی درباره اینکه گفته شد ۱۴ باشگاه لیگ برتری به غیر از استقلال و مس رفسنجان موافق اجرای قانون سقف قرارداد هستند، تصریح کرد: معمولاً پولدارها حال بی‌پول‌ها را سؤال نمی‌کنند. کادر مدیریتی مس رفسنجان و استقلال از دوستان ما هستند و باید ببینیم که دلیل مخالفت‌شان چه بوده است. اگر جلوی این روند گرفته نشود، سال دیگر به مشکل می‌خوریم. برچه اساسی یک بازیکن رده پایین چهار پنج ایجنت در کنارش دارد؟! باید جلوی این کار گرفته شود و باید کار قاعده و قوانین داشته باشد. با این اوضاع باشگاه‌های خصوصی دچار مشکل می‌شوند، ولی دیگر باشگاه‌ها که به بودجه دولت وصل هستند نه. وقتی در این جنگ نابرابر کسی حمایت از ما نمی‌کند، این عادلانه نیست.

مدیرعامل باشگاه نساجی گفت: وقتی باشگاهی ۱۵ میلیارد تومان پول رضایت‌نامه یک بازیکن را می‌دهد از بودجه دولت خرج می‌کند. خرج کردن از جیب دولت آسان است، ولی کار در باشگاه خصوصی خیلی سخت می‌شود.

وی درباره اینکه گفته می‌شود قرار است قهرمان جام حذفی به پلی‌آف لیگ قهرمانان برود، گفت: ما قهرمان شدیم و حق‌مان است که به آسیا برویم و ریالی هم بدهی نداریم. ورزشگاه خوبی در حال آماده شدن داریم و حق‌مان است که به‌عنوان نماینده ایران در آسیا حضور پیدا کنیم. هر فرمولی که برای این کار قرار است انتخاب کنند، نساجی باید در آسیا حضور داشته باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.