هافبک هلندی تیم فوتبال بارسلونا ظاهراً قصدی برای ترک این تیم در پنجره تابستانی جاری ندارد.

هافبک هلندی تیم فوتبال بارسلونا ظاهراً قصدی برای ترک این تیم در پنجره تابستانی جاری ندارد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، رسانه‌های مختلف در حالی خبر از توافق دو باشگاه منچستریونایتد و بارسلونا برسر انتقال فرنکی دیونگ به جمع شیاطین سرخ با بسته‌ای به ارزش ۸۵ میلیون یورو (۶۵ میلیون یورو به علاوه ۲۰ میلیون یورو پاداش‌های در نظر گرفته شده) خبر داده‌اند که حالا خبر می‌رسد که این هافبک هلندی بر موضع اولیه خود یعنی اصرار برای ماندن در بارسلونا پافشاری می‌کند.

بر اساس گزارش نشریه «اسپورت» چاپ کاتالونیا؛ فرنکی دیونگ مصمم به ماندن در بارسلونا است و در برابر خروج از این باشگاه مقاومت می‌کند. او قصد دارد زیرنظر ژاوی هرناندس به بازی کردن ادامه بدهد و برنامه‌ای برای تغییر تیم ندارد.

در سوی دیگر اشرف بن‌عیاد خبرنگار مستفر در بارسلونا خبر داد؛ دیونگ درباره آینده حرفه‌ای‌اش تحت‌فشار زیادی است اما می‌داند که در صورت ماندن در بارسلونا، مهره کلیدی برای ژاوی در فصل پیش‌ رو خواهد بود.

رادیو «کادناسِر» اسپانیا هم خبر داد؛ اطرافیان این هافبک هلندی تأکید کرده‌اند که موضع این بازیکن تغییر نکرده و او قصد دارد به عنوان بازیکن بارسلونا به کارش ادامه دهد.

نشریه «اکسپرس» انگلیس هم مدعی شد؛ منچستریونایتد در صورتی که نتواند انتقال دیونگ را نهایی کند، گزینه‌های دیگری همچون یوری تیلمانس از لسترسیتی، روبن نوس از ولورهمپتون، دکلان رایس از وستهام و سرگئی میلنکوویچ ساویچ از لاتزیو را برای تقویت خط میانی‌اش در نظر دارد.

او که تا پایان ماه ژوئن ۲۰۲۶ با بارسلونا قرارداد دارد، تاکنون در ۱۳۹ بازی برای این تیم به میدان رفته و آمار ۱۳ گل زده و ۱۷ پاس گل را از خود برجای گذاشته است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.