مهاجم صرب و نیمکت نشین تیم فوتبال رئال مادرید دوران بازیگری خود را در شهر فلورانس ایتالیا ادامه می‌دهد.

مهاجم صرب و نیمکت نشین تیم فوتبال رئال مادرید دوران بازیگری خود را در شهر فلورانس ایتالیا ادامه می‌دهد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از چند فصل نیمکت‌نشینی در رئال مادرید، لوکا یوویچ سرانجام در آستانه جدایی از این تیم قرار دارد و مقصد او هم فیورنتینا خواهد بود.

به نظر می‌رسد که باشگاه فیورنتینا توانسته رئال مادرید را برای قرض دادن بازیکن صربش آن هم با قبول پرداخت ۵۰ درصد حقوق او متقاعد کند. از مدتی پیش مشخص بود که فیورنتینا با خود بازیکن به توافق رسیده اما جلب نظر باشگاه رئال مادرید فرآیند انتقال بازیکن به ایتالیا را طولانی‌تر کرد، به خصوص که طرف اسپانیایی تلاش دارد فیورنتینا را مجبور کند در پایان فصل یوویچ را بخرد یا حداقل بند خرید اختیاری در قرارداد او بگنجاند.

طبق گزارش اسکای اسپورت ایتالیا، فیورنتینا زیر بار خواسته‌های قهرمان اروپا نرفته و در نهایت نتیجه این شد که مادریدی‌ها رضایت دادند بازیکن‌شان با یک قرارداد قرضی بدون بند خرید به فلورانس برود.

اکنون به موجب توافق سه جانبه، یوویچ در حالی که ۳ میلیون از ۶ میلیون یورو دستمزد سالانه‌اش توسط رئالی‌ها پرداخت می‌شود، به ورزشگاه آرتمیو فرانکی می‌رود. او هفته آینده به ایتالیا سفر می‌کند تا تست پزشکی‌اش را انجام دهد و قراردادش را امضا کند. یوویچ ۲۴ ساله سال ۲۰۱۹ با قراردادی ۶۳ میلیون یورویی از تیم اینتراخت فرانکفورت به رئال مادرید پیوست اما نتوانست در این تیم تأثیر خاصی بر عملکرد کهکشانی‌ها بگذارد و فصل گذشته تنها ۱۹ بازی انجام داد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.