پیشکسوت آبی پوشان گفت: با جذب و تمدید دو سه بازیکن نمی‌توان گفت اتفاق خاصی در نقل و انتقالات استقلال افتاده و آجورلو هنوز کارهای زیادی در این رابطه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرانجام استقلالی‌ها با یک تأخیر ۲۰ روزه وارد بازار نقل و انتقالات شده و در روزهای نخست حضورشان در دوره خریدهای تابستانی و پس از آنکه یکی از مهره‌های اصلی شأن را به طرز عجیبی از دست داده و شوکه شدند، توانستند با مهدی پور و رمضانی تمدید کرده و یک هافبک جوان از صنعت نفت را به خدمت بگیرند تا اینها در کنار جذب سجاد شهباززاده، محصول روزهای اول نقل و انتقالات آبی‌ها باشد.

افشین حاجی پور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: قطعاً حفظ مهره تأثیر گذاری مثل مهدی پور کار بزرگی بود. اما جذب یکی دو بازیکن و تمدید با یکی دو بازیکن شاید فشار را تا حدودی از تیم مدیریتی برداشته باشد، اما قطعاً هنوز هم راضی کننده نیست. در واقع حفظ دو بازیکن و جذب دو بازیکن جدید را باید فقط یک شروع مناسب برای نقل و انتقالات دانست؛ و آجورلو هنوز کارهای زیادی در حوزه جذب بازیکن یا تمدید با نفرات پیشین در پیش دارد.

کارشناس فوتبال بیان داشت: به شخصه با خریدهای هیجانی و صرف پول‌های هنگفت در نقل و انتقالات مخالف هستم و معتقدم دلیل نمی‌شود هر تیمی در نقل و انتقالات ریخت و پاش کرد یا به اصطلاح بمب ترکاند حتماً قهرمان می‌شود. بنده از اول هم گفته بودم برای تکرار قهرمانی استقلال تنها کافی است شاکله این تیم حفظ شود و در برخی نقاط هم به تقویت نفرات بپردازند.

وی افزود: پس از حفظ مهدی پور، استقلالی‌ها باید در حفظ دو بازیکن دیگر هم تلاش کنند و این دو بازیکن سیلوا در خط دفاعی و حسین زاده در خط میانی هستند.

حاجی پور سپس به وریا غفوری اشاره کرد و گفت: منطق فوتبالی می‌گوید وریا همچنان یکی از بهترین بازیکنان برای سمت راست و لب خط می‌باشد و در این برهوت فوتبال که بازیکن با کیفیت برای تیم‌های بزرگ خیلی دیده نمی‌شود، حفظ وریا می‌تواند پیش از هر چیز به سود استقلال باشد. به خصوص که او یک کاپیتان تمام عیار است و حضورش در تیم از نظر مسائل روحی و روانی هم بسیار مؤثر است. نمی دانم دلیل عدم تمایل استقلالی‌ها به حفظ این بازیکن باتجربه چیست و واقعاً حیف است او لباس تیم دیگری را بر تن کند.

خبرگزاری مهر را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )